Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 2221 ggr
[GunillaF]
2012-09-07 16:43

Hälsning från Frodig

Jag har saknat henne några dagar här på sajten och idag fick jag ett SMS från henne med en hälsning till er alla.

"Jag har hjälpt en vän under sista skedet i livet och vilar nu ut hos en släkting och ägnar mig åt trädgårdsarbete. Inget internet här. Saknar kontakten med er men har det bra. Återkommer så småningom.

Ta hand om er kära Healingvänner Glad

Kram, Frodig! "

Annons:
wellma
2012-09-07 17:05
#1

Vilken fin varm människa du är Frodig och jag tänkte på dig senast igår och undrade vart du tagit vägen.Skönt du mår bra och vad vackert av dig att hjälpa din vän in i sista skedet.

Ta det lugnt och vila upp dig,vi ser fram mot att få läsa dina fina inlägg och möta dig igen här på healing.Du är verkligen en helande person som sprider massor av värme och ljus omkring dig,något att själv ta efter och tänka djupt på.

Du har en värme som är få förunnat och jag känner en enorm tacksamhet över att ha mött dig här på sajten.

Allt gott till dig du fina medmänniska Kyss

Fjäril
2012-09-07 17:15
#2

Alla kramar till dig i situationen! Vila nu och ta hand om dig. Vi andra tänker på dig. Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

Indiania
2012-09-07 17:20
#3

Du fina och goa Frodig jag har tänkt på dig och undrat hur du har det.

Vad du gått igenom du behöver så väl vila så du får krafterna tillbaka, var rädd om dig nu! Kyss

Varma kramar till dig !

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2012-09-07 17:44
#4

Varmaste tankekramarna från mig till dig Frodig.

Skogshumblan
2012-09-07 17:58
#5

Goa frodig, beklagar den sorg som finns i ditt och era näras liv just nu . Jag sänder varma tankar din väg och ser fram mot att se dig här när du känner att det är dags. * kramar*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-09-07 19:44
#6

Kram! 


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Henrik93
2012-09-07 20:00
#7

Vad fint och starkt gjort frodig!

Ljus och kärlek till dig!

Kramar// henrik

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

powerofthebass
2012-09-07 20:15
#8

kramar till dig frodig

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

plutopellis
2012-09-07 21:08
#9

Så vackert Kyss

[Chakra]
2012-09-07 22:15
#10

Ta hand om dig själv nu, Frodig så möts vi här sen!

Så fint att bli omhändertagen av dig under sista skedet i livet.

Toyan
2012-09-08 08:40
#11

Det är vackert och starkt gjort frodig, ta hand om dig.

Allt gott till dig.Kram.

Andina
2012-09-08 10:51
#12

Mina allra varmaste kramar till dig Frodig! Jag beklagar din Väns bortgång! Så tryggt och skönt för din Vän att du fanns med vid dennes sida när h*n lämnade jordelivet. En Vän som kommer att stå vid din sida även framöver.

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2012-09-08 11:33
#13

Jag har sms:at era hälsningar till Frodig och hon skriver:

" Hälsa alla och tacka och att jag är så glad att ni finns allihopa" Skrattande

Annons:
Indiania
2012-09-08 11:35
#14

Tack Gunilla! Glad Kramen

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2012-09-08 11:39
#15

Kyss

Theleonora
2012-09-08 11:47
#16

Vad skönt att höra att hon själv är ok! Först när jag läste rubriken trodde jag att det hade hänt frodig nåt. Tyckte det var så synd för hon verkar ha så mycket kvar att ge. Blev lättad över att allt var ok med henne, och jag förstår att hon behöver och bör vila.

Hoppas hon är tillbaka hos oss snart! Jag får alltid en bra känsla i kroppen när jag läser hennes inlägg.

Och tack Gunilla för att du förmedlar! :)


Andina
2012-09-08 11:50
#17

Tack Gunilla! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
2012-09-08 12:41
#18

Tack Gunilla :)

powerofthebass
2012-09-08 13:16
#19

tack Gunilla

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

majlar
2012-09-08 13:44
#20

Har inte tittat förräns nu, då jag tyckte att rubriken var lite oroande.

Härligt att hon har varit nära och tagit hand om sin väninna.

Hoppas hon återhämtar sig fint i trädgården, nära växter och naturen.

Hälsa och krama om i tanken.

Annons:
[GunillaF]
2012-09-08 13:45
#21

#20 Vet du… Jag tar och ändrar på rubriken. Ser nu jag också att den ev kan misstolkas.Glad

frodig
2012-09-19 22:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Hej Kära Vänner! Nu är jag tillbaka igen,och blir alldeles varm i hjärtat när jag läser era inlägg här i tråden Kyss. Tack, tack, vilka gåvor ni ger mig, jag är överväldigad och rörd. Och jag blir verkligen glad över att ni uppskattar mig.

Jag vill att ni ska veta att det är ömsesidigt, goa ni, jag uppskattar era personligheter var och en av er Skrattande. Ni är som på bilden, som virvlar i vattnet, i utveckling, i rörelse. Föränderliga och levande! Och skapar så mycket kraft tillsammans.

Jag har varit mycket ute i naturen sedan jag reste iväg och ni vet ju hur bra det är, naturen ger utan att fråga och böka runt i den där krångliga hjärnan som är så trött, man behöver bara andas, och stoppa ett och annat lingon i munnen Glad, och man blir helad och får ny energi för varje inandning och utandning.

Min vän gick för tidigt tycker vi som är kvar här, hon hade så gärna fått stanna länge till, och repa lingon från tuvan, eller bara vända ansiktet mot solen. Hon fattas oss, ännu är det overkligt.

Efter en lång tågresa ska jag nu sova här hemmavid igen. Och i morgon ses vi här inne igen. Kram på er!

[GunillaF]
2012-09-19 22:49
#23

Så trevligt att du är tillbaka Frodig.

Sov så gott nu! Kram!Glad

frodig
2012-09-19 23:04
#24

Tack Gunilla Glad!

Indiania
2012-09-19 23:55
#25

Vad glad jag blir att se dig igen Frodig! KyssKram och Suss Gott!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2012-09-20 07:09
#26

Hej Frodig! Jag blir också glad att se dig igenKyss

Välkommen tillbaka.

frodig
2012-09-20 08:47
#27

Indiania och Rore, Kyss!

Annons:
Andina
2012-09-20 09:27
#28

Ja, jag stämmer in i glädjekören! Skönt att se dig titta in här igen!

Vad skönt också att du låtit naturen hela dig och fylla dig med energi och allsköns gott. Sorgen efter din vän behöver du ta hand om. Ja, ibland är det overkligt och svårt att förstå att någon inte finns i jordelivet mer.

Många varma tröstekramar! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2012-09-20 09:56
#29

Tack Andina Kyss! Jo jag är tacksam för att döden för mig inte är ett slut utan en förändring, man kan sakna varandra på olika sätt och allt nytt ska liksom införlivas i ens nya situation och här kan vi vara ett gott stöd för varandra i det arbetet.

Upp till toppen
Annons: