Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1956 ggr
Tettis84
8/28/12, 12:23 PM

Gråter

Tårarna tar aldig slut, sitter här med mitt tredje missfall för i år.

Blev inte mamma denna gången heller =(

Var och fick healing efter mitt första missfall och det kändes bra.

Hade varit oerhört tacksam om någon kan skicka healing till mig.

Går runt med jobbiga tankar och känslor. Detta året har varit mitt västa någonsin.

Stor kram till alla där ute.

www.theresekostresa.blogg.se

Annons:
[GunillaF]
8/28/12, 1:38 PM
#1

Jag är ledsen för din (er) skull Tettis84. Det måste vara hur jobbigt som helst!!!

Tre missfall under dryga halvåret (det är ju bara Augusti nu)! Är det inte mer än vad du ska behöva uppleva kan man tycka?! Jag trodde inte att man kunde bli gravid så snabbt som du måste ha blivit efter varje missfall…

Jag är ingen läkare och vet inte vad de rekomenderar, men det känns som om din kropp inte hunnit återhämta sig efter varje gång du haft ett missfall och sedan blivit gravid igen.

Kanhända borde din kropp (och själ) få en ordentlig vila nu och återhämtning innan nästa försök?! Hör med din läkare om det.

Jag ber om helande enrgier till dig vid 23-tiden ikväll, om du har tid att sitta eller ligga och ta emot då?!

Kram!

storlappen
8/28/12, 2:21 PM
#2

skickar lite styrkaGlad

Tettis84
8/28/12, 2:32 PM
#3

Tack

Hade första missfallet i Januari i v 5, blev gravid direkt efter och fick där ett MA som upptäcktes i v 13, embryet var dött sen i vecka 6. Så nu försökte vi igen förra månaden och blev gravid men fick missfall idag igen.

Allt känns jobbigt nu =(mest psykiskt

Jag lägger mig i sängen vid 23 idag, tack så mycket berättar imorgon hur jag känner mig.

KRAM

www.theresekostresa.blogg.se

[GunillaF]
8/28/12, 2:40 PM
#4

#3 Då "ses" vi kl 23.oo.Glad

majlar
8/28/12, 5:10 PM
#5

Är med och tänker på dig vid 23. Håller med Gunilla i allt hon säger. Hon är så klok. Kram.

Andina
8/28/12, 8:26 PM
#6

Jag hakar på vid 23 ikväll!

Det är väldigt jobbigt det du går igenom nu, på många sätt! Ge din sorg och dina känslor redigt med utrymme nu och se till att vila både kropp och själ.

Din kropp behöver också återställa sig och hämta krafter efter tre missfall så kort inpå varandra. Så jag håller med Gunilla. Dina hormoner som är i en helt annan balans, eller i obalans, just nu, p g a graviditeterna - så även de "stökar" i din kropp.

Men också ditt inre behöver få utrymme och hämta kraft och energi igen!

Jag har själv många graviditeter bakom mig som aldrig blev 'fulländade'. Så jag tror att jag förstår lite grann hur du mår just nu. Jag förstår i alla fall alla dina tårar! Låt de falla - vi hjälper till att torka dem, en och en!

Vila, stärk dig och gå sedan vidare framåt! Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Tettis84
8/28/12, 9:20 PM
#7

Tack Andina och majlar för att ni också hakar på.

Jag berättar imorgon hur jag känner mig, just nu är jag ledsen, min sambo tröstar mig men han vet ej hur han ska hjälpa mig med mina känslor och tankar.

Andina: Ja du kan nog förstå hur jag känner mig, tråkigt att du också fått uppleva liknande.

KRAM

www.theresekostresa.blogg.se

frodig
8/28/12, 9:22 PM
#8

Kära Tettis84, så förfärligt tråkigt för dig och din partner. Dom andra skriver så fint här i tråden och jag håller med dom i det dom förmedlar.

Tänker också särskilt på den plötsliga hormonomsvängnigen efter missfallet. Det är inte konstigt att du blir fulltständigt ur balans. Nu kommer du att få en dos stärkande energi här ikväll. Jag hänger på kl 23 och sänder till dig.

Var snäll emot dig själv nu och vila mycket den närmsta tiden, lyssna på fin musik, teckna kanske om du gillar det, eller skriv, bara skriv ner vad som faller dig in, eller gör nått annat du gillar bara för din egen skull.

Och be gärna om mera healing vartefter. Din kropp behöver tid att återhämta sig i lugn och ro, och dina tankar kommer att bli ljusare igen. Apropå ljus, försök komma ut på stillsamma promenader i skog och mark mitt över dagen. Det är ett gammalt beprövat sätt att återhämta sig på.

Vi ses kl 23 tillsammans med dom andra Glad.

En varm kram till dig och din partner!

Tettis84
8/29/12, 10:35 AM
#9

Tack för er Healing igår, jag känner mig lugnare idag. Somnade även som en stock igår, annars brukar jag ligga och grubbla och ha svårt att koppla av.

Jo det är säkerligen som ni säger att kroppen har nog inte varit helt 100. Jag blir uppenbarligen gravid väldigt lätt, men det är kanske inte lätt för kroppen. Jag har fått tid till en privat läkare nästa vecka, så då får vi se vad dom gör.

Jag försöker tänka positivt tankar, om att jag faktiskt har det väldigt bra ändå, har en sambo som älskar mig och stötar, har en familj och underbara vänner, har ett jobb jag trivs med. Sen finns det alltid chans att få barn på ett eller annat vis.Min lilla syster (11år) hade frågat mamma varför jag har varit så ledsen på senaste tid, mamma hade varit ärlig och berättat, då hade min lilla syster sagt, kan hon inte skafa en hund istället? Barn är för söta.

Min bästa kompis har precis fått hennes lille prins genom IVF, jag har stötat henne genom hela hennes jobbiga tid, så nu delar jag hennes glädje och hon min sorg.

Tack för alla fina tips jag fått och hoppas man kan höra av sig igen om man behöver mer healing.

Kram från TESS

www.theresekostresa.blogg.se

Andina
8/29/12, 10:45 AM
#10

Vad skönt att du fått vila lite nu och känner dig lugnare!

Det är mycket som sker i kropp och själ när man vill ha barn, med graviditeter, IVF, missfall o dyl. Mycket som påverkar ens inre - så det är skönt att du har gott stöd från dina nära och kära!

Du är alltid välkommen hit till Healing, Tess! Oavsett om du vill och behöver healing eller inte! ;)

_Se'n vill jag önska dig ett litet extra lycka till med dina försök att få barn! 
_
Och ja, visst är småsystrar go'a och har ofta bra tankar! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Tettis84
8/29/12, 11:06 AM
#11

*Frodig* Glömde skriva att jag älskar skogen, tar mig dit så ofta jag kan =) Sist plockade jag blåbär. Annars brukar jag åka och rida och ett ställe där jag hyr hästar.

*Andina* Tack så mycket, man blir glad av er stötning.

www.theresekostresa.blogg.se

frodig
8/29/12, 7:06 PM
#12

#11 så härligt Tettis Glad, att du tycker om skogen. Det gör jag också.

Blåbär är ju så gott, och en näve per dag ska visst vara toppen för kroppen på flera sätt.

Sköt nu om dig riktigt bra så ska du se att det ordnar sig framöver. Och jag säger som Andina, det vore trevligt om du blir här med oss, med eller utan behov av healing. Kram på dig!

wellma
8/29/12, 7:30 PM
#13

Vad säga,tappar ord men varmaste kärlek till dig Kyss

Annons:
Tettis84
8/29/12, 8:17 PM
#14

Min sambo är glad för att jag är gladare idag. =) Så jag tackar er för er fina healing igår. Den gjorde verkligen nytta.

Nu har vi besämt att vi ska ta det lugnt med barnplaner i höst isället ska vi försöka resa. Afrika är min dröm..

Ja jag älskar att vara här inne och läsa om allt som händer. *wellma* din hemsida är jätte intessant ska läsa mer sen =) Tack för kärleken.

KRAM

www.theresekostresa.blogg.se

Tettis84
3/6/18, 6:28 PM
#15

Hej alla fina. Måste bara berätta för er att det äntligen ligger ett litet mirakel i min mage. Tog oss totalt sex år med många missfall och flera provrörsförsök och vi är så lyckliga att alla förtvivlade tårar nu är glädje tårar…kommer aldrig glömma era vackra ord här i tråden när jag var så ledsen…det betyder så mycket för mig samt den fina healingen jag fick. stor kram till er alla 😍😍😍

www.theresekostresa.blogg.se

Amandla
3/6/18, 8:18 PM
#16

Åh så roligt, grattis!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
3/6/18, 9:40 PM
#17

Grattis! ❤️Jag gläds med dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
3/7/18, 9:44 AM
#18

Åh va roligt. Grattis.❤️

Pysslan
3/7/18, 10:17 PM
#19

Grattis!  ❤️

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[NeferNefer]
3/12/18, 6:37 PM
#20

Vilken underbar nyhet, stort grattis 🌺❤️

Annons:
Tettis84
3/15/18, 7:24 AM
#21

Tack tack 😍😍😍😍😍😍😍😍 ja det känns magiskt 😍😍😍😍

www.theresekostresa.blogg.se

Upp till toppen
Annons: