Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1956 ggr
Tettis84
8/28/12, 12:23 PM

Gråter

Tårarna tar aldig slut, sitter här med mitt tredje missfall för i år.

Blev inte mamma denna gången heller =(

Var och fick healing efter mitt första missfall och det kändes bra.

Hade varit oerhört tacksam om någon kan skicka healing till mig.

Går runt med jobbiga tankar och känslor. Detta året har varit mitt västa någonsin.

Stor kram till alla där ute.

www.theresekostresa.blogg.se

Annons:
[GunillaF]
8/28/12, 1:38 PM
#1

Jag är ledsen för din (er) skull Tettis84. Det måste vara hur jobbigt som helst!!!

Tre missfall under dryga halvåret (det är ju bara Augusti nu)! Är det inte mer än vad du ska behöva uppleva kan man tycka?! Jag trodde inte att man kunde bli gravid så snabbt som du måste ha blivit efter varje missfall…

Jag är ingen läkare och vet inte vad de rekomenderar, men det känns som om din kropp inte hunnit återhämta sig efter varje gång du haft ett missfall och sedan blivit gravid igen.

Kanhända borde din kropp (och själ) få en ordentlig vila nu och återhämtning innan nästa försök?! Hör med din läkare om det.

Jag ber om helande enrgier till dig vid 23-tiden ikväll, om du har tid att sitta eller ligga och ta emot då?!

Kram!

storlappen
8/28/12, 2:21 PM
#2

skickar lite styrkaGlad

Tettis84
8/28/12, 2:32 PM
#3

Tack

Hade första missfallet i Januari i v 5, blev gravid direkt efter och fick där ett MA som upptäcktes i v 13, embryet var dött sen i vecka 6. Så nu försökte vi igen förra månaden och blev gravid men fick missfall idag igen.

Allt känns jobbigt nu =(mest psykiskt

Jag lägger mig i sängen vid 23 idag, tack så mycket berättar imorgon hur jag känner mig.

KRAM

www.theresekostresa.blogg.se

[GunillaF]
8/28/12, 2:40 PM
#4

#3 Då "ses" vi kl 23.oo.Glad

majlar
8/28/12, 5:10 PM
#5

Är med och tänker på dig vid 23. Håller med Gunilla i allt hon säger. Hon är så klok. Kram.

Andina
8/28/12, 8:26 PM
#6

Jag hakar på vid 23 ikväll!