Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 346 ggr
Andina
2012-08-03 13:09

Din signatur maximeras

I det fall du har en lång "signatur" under dina inlägg/kommentarer kan det vara bra att se över den. Niklas berättar:

Avatar för NiklasNiklas

"Vi kommer så småningom att maximera autosignaturerna till ungefär tre rader med text. Det betyder att längre signaturer kommer att bli avklippta. Det kan vara bra för er som har väldigt långa signaturer att känna till.

Vänliga hälsningar, Niklas"

.

Även antalet tecken kommer antagligen att ses över. Har du t ex många prickar (punkter) eller annat (så som jag har haft) så tar ju varje liten prick utrymme.

Och - för synskadade som får texterna upplästa av "läshjälp" i sina datorer, så blir det ett väldigt tjatande om punkt, punkt, punkt, punkt, i så fall.
(När det gäller inläggen så var jag medveten om det redan - men när det gäller signaturerna hade jag inte tänkt en tanke på det… Tänker inte längre än näsan räcker! Skäms)

Så har du mycket information i din signatur - så kan det vara värt att korta ner den redan nu. När "maximeringen" träder i kraft vet vi inte ännu, dock.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Fridaaaa
2012-08-03 13:13
#1

Tycker jag är bra :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[GunillaF]
2012-08-03 13:14
#2

Tack Andina. Bra att de säger till i förväg så vi kan ändra våra signaturer om det behövs.

Upp till toppen
Annons: