Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1386 ggr
anders35
7/21/12, 1:58 PM

Presentation

Hej!

Jag har varit medlem här ett tag men har inte varit inne så mycket.

Har alltid varit intresserad av healing och har läst många böcker. Har gått kurs i usui Reiki 1 och blivit initierad i The Reconnection. Har jobbat med energihealing i mellanåt på fritiden men tyvärr har det vanliga arbetet tagit så mycket tid så man har inte mycket tid eller ork kvar alltid.

Vill gärna jobba med detta men tiden har inte varit rätt ännu, men det är en dröm att göra det.

Annons:
Andina
7/21/12, 2:11 PM
#1

Hej Anders35! Och tack för din presentation - det är alltid mysigt att få lära känna varann lite till!

Din tid när du kan ägna dig mer åt Healingen kommer nog - det brukar gå i vågor har jag upptäckt! ;) Det är nog för att saker och ting ska mogna inom en, möten med nya människor ska till, och andra vägar för den inre utvecklingen. Och se'n sätter det bara fart!

Lycka till och ha Tillit - "din tid kommer"! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

anders35
7/21/12, 2:15 PM
#2

Hej Glad

Jo du har rätt i det. Ibland går utvecklingen snabbt men sen stannar det upp.

Kram

[GunillaF]
7/21/12, 2:23 PM
#3

Välkommen Anders och tack för din presentation!

Var sak har sin tid, brukar jag säga Flört Men visst är det frustrerande när man inte hinner med det man egentligen vill göra…

Det är ju så att man i botten måste ha en inkomst för att överleva och då hamnar healing och annan "fritidssysselsättning" på en undanskymd plats. Men visst är drömmen att kunna få hålla på med healing och andra andliga/mediala bitar stor, för mig också.

Kul att du är här och skriv trådar om du vill och kommentera i andras trådar. Härligt med "nytt blod"!Skrattande

[Chakra]
7/21/12, 4:08 PM
#4

Välkommen hit!

Indiania
7/21/12, 4:34 PM
#5

Välkommen Anders35 och kul att du hittat hit! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
7/21/12, 7:16 PM
#6

Välkommen! Kul att Du vill presentera dig. Hoppas din längtan blir verklighet snart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
majlar
7/22/12, 10:39 AM
#7

Välkommen hit Anders35. Här kommer du säkert att trivas gott.

anders35
7/22/12, 1:19 PM
#8

Tack :-) Det kommer jag säkert.

wolfheike
7/22/12, 2:17 PM
#9

Välkommen hit till en underbart trevlig sajt Cool

[skymningsaga]
7/22/12, 11:41 PM
#10

välkommen Anders

vet ungefär din känsla

Är nyinistierad Reikimaster och lite tafatt är man…vad ska man göra nu egentligen tänker man….Men det kommer väl. Nu har ju jag inte tänkt jobba med det jag vill verka till andra och har förmågan att initsiera nu jag med…

Men likt mig så kommer det med tiden för dig också..

Välkommen och känn dig hemma. du får en bamsekram av mig.

anders35
7/23/12, 12:25 AM
#11

TackGlad Ja det är väl när tiden är rätt. Ett tag hände jättemycket, till och med planerat hemsida m.m. Men sen har det stått still.

Kram

Upp till toppen
Annons: