Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1180 ggr
Läslusen
2012-07-02 22:40

Hej på er. :-)

Smyger in på kvällskvisten för att säga hej på er allihopa. Jag har följt er på "håll" några dagar, men känner att ni har det så trivsamt härinne så jag vill oxå vara med…… Kan väl presentera mig som en nykomling med det andliga, men med ett stort intresse. Vill lära mig allt och helst igår. Inser att det inte är så det går till, men provar mig fram :-). Gillar att läsa böcker som ni förstå av mitt användarnamn. Sätter även stort värde i att bara vara. Nalle Puh har mycket att lära oss alla tycker jag :-)

Annons:
Andina
2012-07-02 22:47
#1

Hej Läslusen! Och välkommen hit till oss! Jag hoppas att du kommer att trivas här!

Och ja, eller nej… du har nog rätt, det går nog inte till så, att vi får lära oss igår. Skrattande Men det är en bra signal från ens inre - en drivkraft som leder oss vartåt vi vill.

Nalle Puh är en vis liten go' varelse!!

Vi ses i trådarna! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elli8
2012-07-03 00:21
#2

Välkommen hit!

allhealing
2012-07-03 00:26
#3

Välkommen.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[GunillaF]
2012-07-03 00:28
#4

Hej och välkommen Läslusten!Skrattande

Jag känner ofta så som du beskriver…Vill lära/göra allt - helst igår. Eller så fort som möjligt. Som Andina skriver är det en bra drivkraft.Glad

Upp till toppen
Annons: