Annons:
Etikettmat-för-själen
Läst 1790 ggr
[eken77]
2012-06-29 09:09

Healad anemi?

För ett år sedan och mindre än så hade jag anemi, vilket innebar mycket för liten järnhalt i blodet. Kunde vakna upp och knappt komma ur sängen om jag inte åt järntillskott.

Nu talar de om för mig att jag inte alls har anemi, och ligger på gränsen till rätt järnhalt i blodet. Dessa prover togs då jag ätit normal mängd kött, och även ätit vegetariskt.

Är det här möjigt?
Jag är lite chockad fortfarande, och med tanke på vissa symptom igår så har jag nästan svårt att lita på vad jag hör. Dock kunde de visa mig själva resultaten.

//eken77

Annons:
Andina
2012-06-29 10:32
#1

Grattis eken77! Härlig läsning!

Ja, det verkar som att du ätit bra och på det sättet fått i dig järn! Bl a kött är ju en bra källa till järn.

Så visst tycks det som att du helats bra - genom "healing" och mathållning m m.

Du har tagit väl hand om dig och du är på rätt väg tycks det, så fortsätt på den här vägen nu så kommer du säkert att kunna lita på resultatet också. Ju starkare din kropp blir, desto bättre kan den tillgodogöra sig de viktiga ämnena.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[eken77]
2012-06-29 10:43
#2

Tackar, minns faktiskt då det brann till kraftigt i hela kroppen. Det gick över på några sekunder men var som ett eldhav inom mig, i systemet. Kanske hade det med denna healing att göra…

=)

Upp till toppen
Annons: