Annons:
Etikettreiki
Läst 1771 ggr
Assii
6/16/12, 10:27 AM

Reiki 1?

Hej jag är väldigt intresserad av att gå en reiki-kurs och har läst att det finns olika steg (reiki 1, reiki 2 och master).

Är det någon av er som har gått reiki 1? För jag letar efter en bra kurs, inte för dyr och gärna inte för långt bort från göteborg. Någon som kan tipsa om en bra reikimaster som lär ut?

Får man gå reikikurs, trotts att man är 16 år? Vill gärna jobba med något liknande i vuxenålder, så varför inte börja i tidigt ålder.

Mvh Assii :)

Annons:
Carlo
6/16/12, 11:49 AM
#1

Hej! Jag ska skriva in mig på healingforalla.se's distansutbildning- Reiki 1. Där kostar Reiki 1 bara 800:- , det billigaste jag har hittat än så länge.Oskyldig

Och jag tror att de flesta ger utbildning till unga också- har läst att det finns till och med djur som har initierats.  Förvånad

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus


[GunillaF]
6/16/12, 12:03 PM
#2

Jag vet inte vad som finns omkring Göteborg, men du kan ju kika på det Carlo tipsar om.

Titta även i vårt Länkregister om du ser något lämpligt.Glad

Assii
6/16/12, 1:28 PM
#3

#1 Tack så mycket för tipset, men vet inte om jag är så sugen på distansutbildning (fast till bra pris var de ju!), personlighen tycker jag de känns bättre att lära sig av någon på plats, men tack ändå :)

#2 Ska kika där, tack för tipset!

Carlo
6/16/12, 1:54 PM
#4

#3 Okej själv håller jag med- fast jag hittar ingen utbildare i gbg, bara i Borås Rynkar på näsan

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus


Assii
6/16/12, 5:34 PM
#5

#4 nä jag har inte heller hittat någon i göteborg, dom flesta verkar vara i stockholm :/

Har du någon hemsida eller något till den i borås?

[GunillaF]
6/16/12, 5:42 PM
#6

Du skulle kunna höra med reikiförbundet om de vet om det kommer någon utbildning snart, i närheten av dig

Annons:
Assii
6/17/12, 10:02 AM
#7

Okej ska kolla på de :)

Upp till toppen
Annons: