Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 6576 ggr
[GunillaF]
5/8/12, 9:31 PM

Nya medlemmar 2

Välkommen till oss härinne i värmen alla nya medlemmar. Jag hoppas att ni kommer att trivas hos oss. Presentera er gärna här nedan.

Sajtens regler finns under fliken "Om sajten"

Om du vill läsa förra "Nya medlemstråden" så har du den här.

Annons:
[jonbocken]
5/16/12, 12:45 PM
#1

Tack, blev medlem här så sent som igår men känner mig redan hemma.

En riktigt trevlig helg till er alla.

Indiania
5/16/12, 12:54 PM
#2

Det var kul att höra! Välkommen till oss! Glad Trevlig helg!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
5/16/12, 7:30 PM
#3

Välkommen hit önskar jag också, Jonbocken! Vad mysigt att du känner dig 'hemma' redan - hoppas du kommer att trivas här även i fortsättningen!

Go' helg på dig också! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
5/24/12, 7:31 AM
#4

Hej och välkommen jonbocken!Glad

Elli8
6/9/12, 12:21 AM
#5

Jag är född för ca ett halvsekel sedan uppe i norra Finland, vid polcirkeltrakten. Farfarsmor var samiska och ibland säger släktingar med glimten i ögat att jag nog är familjens schaman när jag kläcker ur mig lite märkliga saker.

Jag är inte ett dugg andlig av mig men har väl andligheten i mig. Jag har alltid varit övertygad om att det finns ingen yttre gud utan att jag har min gud i mig, liksom alla andra har sin.
I skrivande stund är jag halvvägs i boken Lev livet fullt ut av Eckhart Tolle och läste till min stora glädje att jag är inte ensam i mitt tänk. Härligt att veta!

Healing är något som jag verkar ha fallenhet för, men vete tusan om jag själv tror på det. Inte en aning hur man egentligen gör, utan jag gör på mitt alldeles egna sätt. Vid mitt första spontana tillfälle för healing råkade jag visst öppna en dörr till något nytt, såg djurandar. Har senare läst att ibland får vissa healers dom som hjälpare. Det tackar jag för!

Har "sett" och upplevt lite annat av det andliga också sedan dess. Intressant och småhäftigt är det.

Jag "drog ur sladden" när jag vandrade i en neråtgående spiral av utmattningsdepression och även på vägen upp igen tog det flera år innan jag liksom var med igen. Många år är därför "tappade" helt eller delvis ur minnet, men något gott ska det väl komma ur även det eländet.

Yoga och meditation är något jag inte kan vara utan alldeles för länge. En nyckel till nuet som jag är glad över att jag funnit. Att höra vågorna klucka lite sakta mot båten och titta på ett flöte som guppar upp och ner är lisa för min själ!

Amandla
6/9/12, 12:22 AM
#6

Länken till gamla medlemstråden funkar inte Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Indiania
6/9/12, 11:15 AM
#7

#5 Välkommen till oss Elli8! GladHoppas du skall trivas här!

Ser att du läser bok av Eckart Tolle, är det den som heter " Lev livet fullt ut" Vägen till andligt uppvaknande? Han har skrivit två böcker med nästan samma titel.

Den boken jag nämde har betytt mycket för mig, jag hittade mitt inre lugn när jag läste den, han är en mycket klok man.

Har också haft en utmattningsdepression för 12 år sedan och i efterhand kan jag säga att det kommit mycket " gott " ur det också.

Håller med om att leva i nuet är glädje! Ha det gott!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
6/9/12, 11:19 AM
#8

#6 Vi får be Gunilla fixa detta!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
6/9/12, 11:24 AM
#9

Tack Amandla! Länken = fixad. Glad

Välkommen önskar jag dig också, Elli8! Och tack för din fina presentation av dig själv! Skrattande

Edit: #8 - :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elli8
6/9/12, 2:34 PM
#10

Tack, Indiania.

Det är boken du nämnde - superb!

Kunde inte svara genom att klicka direkt länk till din kommentar, den står bara och snurrar. Fastnat i vinkelvolten.

frodig
6/10/12, 3:36 PM
#11

Välkommen önskar jag dig också Elli8 Glad!

Jag gick in i väggen och kraschade för 16 år sedan och känner igen det du säger om åren som försvann, och långa minnesluckor osv. Men min upplevelse är som Indiania säger att det kommit goda saker ur dom åren också.

Processen med att läka ut, och göra på annat sätt fortsätter för mig. Jag har också införlivat meditation, yoga och lite andra "hyss" i min vardag, vattenkluck är härligt.

Det är spännande att höra att du har dina gåvor i generna så att säga. Här på forumet finns många goa människor med fina kunskaper om mycket. Så jag hoppas du ska trivas här hos oss Glad.

Kul att du läser Tolle. Han sätter ord på många klokheter som vi behöver så väl i vår tid.

Jag hoppas vi ses i trådarna framöver!

Chawenn
6/11/12, 9:53 AM
#12

Hej hej!

Har inte hunnit utforska sidan ännu men den verkar intressant, informativ och

mysig!

Återkommer snart!

Ha en bra dag alla!

/Chawenn

SannaHolmgren
6/19/12, 12:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Jag minns inte om jag presenterade mig ordentligt i förra presentationstråden. Här kommer en till, ny och uppdaterad då mycket är nytt sedan i våras:

Jag är 35, 3barnsmor och faktiskt lite stolt så kan jag säga att jag haft det riktigt bra genom hela mitt liv. Hela tiden, jag är stolt över de flesta val jag gjort genom åren. Nåt undantag finns säkert ändå ;) Jag har många erfarenheter, både bra o mindre bra, men man lär av sina misstag. Och av andras.

Jag är intresserad av healing, för jag har en period under några år misstänkt starkt att jag har en bra sådan tillgång och resurs, särskilt väl kommer detta tilll användning då jag jobbar med vård och omsorg. Jag känner andra människors ångest och känslor,  och kan stötta och se och möta andra för hur de önskar bli bemött, med sunt förnuft förstås., (men det är svårt  ibland att skilja på om känslor kommer från mig själv eller inte).

Så har jag också ett par goda vänner som hjälpt och stöttat mig mycket med mitt liv och själ, dessa personer har kunnat visa vad man verkligen har kunnat utföra med hjälp av healing. Jag har kunnat "ge tillbaka" och jag har lärt mig massor. Och är nu nyfiken på mer. Därför är jag medlem på denna sajt. Sedan ca halvåret tillbaks.

Jag hämtar min kraft från naturen till största del, förstår ju absolut att naturen ger tillbaka energi till betraktaren.

Annons:
[GunillaF]
6/19/12, 7:22 AM
#14

Välkommen alla nya. Hoppas ni kommer att trivas bra.

Delta i trådar och gör egna trådar så ofta ni vill! Glad

Indiania
6/19/12, 10:17 AM
#15

Välkomna Chawenn och SannaHolmgren tack för din presentation! GladFlört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaArt]
7/23/12, 12:56 AM
#16

Bäst att jag presenterar mig som nygammal medlem. Förut hette jag GunillaR och var Sajtvärd. Nu heter jag GunillaArt, vilket passar mig alldeles utmärkt då jag ska ändra min hemsida till "Gunilla Art"

För de som inte känner mig är jag en gammal iFokus-räv. Har haft några sajter genom åren, bl a Tarot, men överlämnade denna till en mycket duktig medarbetere. Sen blev jag utsparkad. Folk är konstiga. Jag lägger inte längre tarot för folk, däremot vill jag gärna fortsätta med min kurs eftersom jag tycker det är väldigt skoj, att vara fröken ;-)

Folk brukade säga till mig att jag har varma händer. På mina arbetsplatser var det alltid jag som fick komma och fixa nackspärr och andra ömma axlar m m. Jag har fått healing många gånger både in person och på distans och ibland haft fina upplevelser under tiden.

Jag skulle gärna vilja lära mig egenhjälp, om detta går.

Vem är jag då? Kvinna, nyss fyllt 65, konstnär, samhällsdebattör, intressserad av historia, både nutid och forntid. Existensiella frågor och livsåskådningar intresserar mig. Och det viktigaste för mig - jag är konstnär som tänker bli känd nu när jag är en glad pensionär.

Andina
7/23/12, 10:08 AM
#17

Oj, här har jag missat att hälsa välkommen på länge!

Så välkomna hit alla nya och nygamla medlemmar! Jag hoppas att ni kommer att trivas här och ser fram emot att se er i trådarna!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Oliviasfoton.webblogg.se
#18

Jag blev medlem igår och har väll inte fått klem på det än men det skaa bli jätte kul att någon kommenterar mina bilder hoppas att jag utväcklas mycket på det! Och att någon skriver! ;) 

En sak Ska man "tacka" om någon skriver beröm eller hjälper än eller ska man bara trycka #bra inlägg" ? :)

Andina
8/1/12, 4:29 PM
#19

Hej Oliviasfoton! Och välkommen till Healing. Jag har inte hunnit titta in på din blogg än - men ska göra det så snart jag kan. Jag är ju själv lite "bildnörd" ;) så det ska bli spännande.

Beträffande om man ska tacka för beröm e d så tycker jag, personligen, att det alltid är det allra bästa! För om jag får beröm - så blir jag glad - och då vill jag tacka! Om jag se'n vill trycka på "Bra inlägg" också - ja, då gör jag det.

Men det är jag det… Jag tycker alltid det är snyggt att tacka om människor säger eller gör något vänligt och gott gentemot mig! Ett tack för något gott, gör alltid gott! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Oliviasfoton.webblogg.se
#20

Håller helt med dig! Tycker också att man ska tacka det blir trevligast så! ;)

Annons:
[GunillaF]
8/1/12, 5:10 PM
#21

#20 Hej  Oliviasfoton.webblogg.se!

Håller med Andina och svarar som hon gjorde på din fråga om man ska tacka eller inte.

Ser att du är medlem på Foto-sajten och jag hoppas att du även är intresserad och blir medlem här på Healing-sajten också.

[VSK]
8/4/12, 11:00 PM
#22

Hej svejs.

Hade totalt missat denna tråden Skäms

[GunillaF]
8/5/12, 12:29 AM
#23

Hej svejs. Välkommen!Glad

Andina
8/5/12, 2:29 AM
#24

Hej Svejs VSK! Välkommen hit säger jag också! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[VSK]
8/5/12, 3:45 AM
#25

Tack. Glad

Indiania
8/5/12, 9:49 AM
#26

Välkommen till oss VSK! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[VSK]
8/5/12, 10:05 AM
#27

Tack. Glad

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
frodig
8/10/12, 9:48 AM
#33

Välkommen ni nya och nygamla - Chawenn, SannaHolmgren, GunillaArt, Oliviasfoton om du nu är här hos oss Flört och VSK, ni som kommit till här på Healing medans jag varit ute och farit Tungan ute!

[VSK]
8/10/12, 10:31 AM
#34

#33

Tackar Glad

Annons:
Henrik93
8/18/12, 12:46 AM
#35

hej alla fina människor, blev nyligen medlem här tack vare tips från overnaturligt.ifokus.se. :) henrik heter jag, och är väldigt intresserad av andlighet, medislitet, energi. Ja, allt. jag är en indigoperson, och tror att det kan vara anledningen till min dragning till universums alla märkligheter. har varit med om saker ang, andevärlden sedan jag var liten (5 år) och sedan dess har det liksom blivit mer och mer klart att jag vill veta mer om det och lära mig nya saker som kan hjälpa mig att komma närmare någonting som jag vet finns, men inte riktigt kan greppa. (inte bäst på att förklara. jag kommer ha mycket nytta och glädje av den här sidan. mvh :)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[GunillaF]
8/18/12, 1:02 AM
#36

Välkommen Henrik93. Hoppas du kommer att trivas på Healing!Glad

frodig
8/18/12, 9:39 AM
#37

Välkommen Henrik93 Glad!

Indiania
8/18/12, 10:41 AM
#38

Välkommen Henrik93! GladKanske vi får höra om dina upplevelser!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Henrik93
8/18/12, 11:02 AM
#39

#36 o 37: tack så mycket!:)

#38 tack! Ja det kan jag nog skriva om i ett inlägg när det blir lite lugnare, håller nämligen på att flytta ner en våning i detta lägenhets hus!:/ haha

Men jag skriver lite senare om det annars imorgon!:)

mvh

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Andina
8/18/12, 11:18 AM
#40

Önskar dig Välkommen också, Henrik93! Och hoppas att du kommer att trivas här på Healing!

Lycka till med flyttbestyren! Skönt att inte behöva frakta allt så långt i alla fall.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Henrik93
8/18/12, 11:33 AM
#41

#40, tack så mycket!:)

dock så är varje flytt lika jobbig nu när vi flyttat ca 20 ggr sedan jag föddes! haha (helt sant)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
[rore]
8/28/12, 8:47 PM
#42

Hej och välkomna!

Till er som hittat hit till healing!Glad

J-Artur-K
9/14/12, 8:52 PM
#43

Hejsan mitt namn är joakim och är 24 år gammal från Örnsköldsvik i Västernorrland. Jag märrkte av att jag hade olika slags mediala förmågor som jag märkte av starkt när jag var 10 år gammal när min far gick bort i en billolycka och jag fick varsel av olyckan 1.5 timme före det inträffade (Jag hörde ambulans ljud i mitt huvud och fick känslan av att det var komplat till min familj) Efter det så var jag med om mycket olika saker o min medialitet förtärktes efter hand och jag började 2008 med healing som min syster rekomendera mig om och gick på kurs på Englagård i Spirituell Healing där jag märkte att jag även hade den kunskapen i mig. Jag lade ner det tyvärr i något år men har på börjat igen Efter att folk som visste att jag kunnde hade bett om hjälp. Jag hjälpte dom med gott resultat och dom rekomendera mig sedan till folk dom kännde som jag hjälpte  på grund av det blev jag inspirerad att ta upp det igen när jag fick så härlig respons av dom. Det är något jag är glad över att jag gorde Glad

mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

[GunillaF]
9/15/12, 12:21 AM
#44

#43 Hej Joakim/milky88. Trevligt att du valt att bli medlem hos oss. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas.Glad

[rore]
9/15/12, 6:59 AM
#45

Hej o välkommen milky88. :)

J-Artur-K
9/15/12, 11:14 AM
#46

Tackar, , Glad Jo det verkar vara trevligt ställe så man kommer nog trivas bra =)

Ny dag nya möjligheter

Andina
9/15/12, 12:28 PM
#47

Hej Milky! Och välkommen hit önskar jag dig också! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
9/15/12, 1:14 PM
#48

Hej Milky88 och välkommen! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
J-Artur-K
9/15/12, 3:04 PM
#49

Tackar , tackar , =) Glad

Ny dag nya möjligheter

Suzan73
9/18/12, 10:50 PM
#50

Suzan heter jag och tycker denna sida verkar väldigt trevlig och lärorik! Känns som om jag har oändligt många frågorTungan ute

[GunillaF]
9/18/12, 11:21 PM
#51

#50 Hej och välkommen Suzan73.

Bra att du har frågor och många svar hittar du i artiklar och trådar.

Uppe till vänster har du en list med olika kategorier och längst uppe till vänster hittar du Artiklarna. Klicka, läs och begrunda. Skulle det vara några svar du ändå inte finner på så gör en tråd och fråga!Skrattande

Andina
9/18/12, 11:21 PM
#52

Välkommen hit Suzan! Vad kul att du tycker om det du sett hittills. Hoppas att du kommer att trivas här även i fortsättningen!

Många av dina frågor kan du kanske hitta svar på bland alla trådar, så botanisera gärna runt bland trådar och artiklar.

Men - se'n är alla frågor också välkomna! Det är alltid fler som har samma frågor som 'en själv'. Och vi lär oss allihop något av dem och svaren och allas tankegångar och funderingar.

Så fråga på bara! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Suzan73
9/18/12, 11:30 PM
#53

#51 #52: tackar! Ja absolut, det finns mycket att läsa på sidorna, vilket ökar intresset och nyfikenheten.  Fast ibland så väcks nya frågor när man har fått svar på andra :-D

Andina
9/18/12, 11:32 PM
#54

#53 - Ja, visst är det så, Suzan. Ett "bevis" på att ju mer man lär sig desto mer förstår man att det finns mycket mer att lära sig… Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Woodalchi
10/22/12, 7:46 PM
#55

Hej :)

Mitt namn är Sara, är 21 år och redo att utveckla min gåva.
Har snokat runt här på sidan bland olika inlägg och artiklar länge men blev tillslut medlem idag för att kunna delta och lära mig mer av andra ^^

Annons:
[VSK]
10/22/12, 7:50 PM
#56

Hej Sara och varmt välkommen hit.

[GunillaF]
10/22/12, 8:14 PM
#57

Hej och välkommen Woodalchi! Hoppas du kommer att trivas. Gör trådar och dela med dig av dina tankar. Fråga om du undrar över något. Vi svarar så gott vi kan.

Andina
10/23/12, 8:21 AM
#58

Hej Woodalchi! Och välkommen önskar jag dig också! Hoppas du kommer att trivas här hos oss! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
10/23/12, 8:24 AM
#59

Hej och välkommen Woodalchi!Glad

Mentis
11/1/12, 8:12 PM
#60

Hej på er allihopa!Glad

Mvh Mentis.n.nu

frodig
11/1/12, 10:07 PM
#61

Välkommen TommyTarzan! Jag hoppas du kommer att trivas bra tillsammans med oss andra här på Healing Glad!

Indiania
11/1/12, 10:18 PM
#62

Hej! Välkomna både Woodalchi och TommyTarzan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[GunillaF]
11/1/12, 10:23 PM
#63

Hej och välkommen TommyTarzan!Glad

Andina
11/2/12, 5:20 PM
#64

Hej på dig också, TommyTarzan! Och välkommen hit! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Mentis
11/2/12, 6:58 PM
#65

Tack! Värmer Gott i hjärtat.Cool

Mvh Mentis.n.nu

Marr
1/11/13, 7:33 AM
#66

Hej hej!

Så har jag också anmält mig som medlem för här är jag ju ofta och läser. Inte en dag förtidigt! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaF]
1/11/13, 7:34 AM
#67

#66 Välkommen Marr! Skrattande

Marr
1/11/13, 7:40 AM
#68

Tack Gunilla! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Indiania
1/11/13, 8:56 AM
#69

#68 Vad kul att se dig här inne! Skrattande Välkommen Marr!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Marr
1/11/13, 9:07 AM
#70

Tack fina Indiania, det är roligt att vara här och nyttigt också! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1/11/13, 9:14 AM
#71

Hej och välkommen Marr Glad

Marr
1/11/13, 9:44 AM
#72

Tackar tackar för det Vsk! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Andina
1/11/13, 9:48 AM
#73

Hej Marr! Vad roligt att sig dig här också! Välkommen in! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Marr
1/11/13, 10:54 AM
#74

Andina fina! Det tackar jag för, många jag "känner" här! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Ravenna]
1/26/13, 4:45 PM
#75

Hej allesammans, Ravenna här! Jag är en "nygammal" medlem på sajten. Har tidigare funnits på iFokus under nicken Tunrida och Tunridan, men heter egentligen Åsa. :-)

Jag bor i Skåne med sambo och två lurviga katter som förgyller tillvaron, och jag älskar djur och natur.

Jag är healer och häxa och gör förutom healing även vägledning med tarot, titta gärna in på min hemsida Katten & Kvasten den som vill. Hmm, jag har lite svårt för att berätta om mig själv så där vitt och brett, så det får nog räcka för denna gång. :-)

Andina
1/27/13, 10:03 AM
#76

Hej Ravenna! Och välkommen till Healing o tillbaka till iFokusGlad

Vi är många här som älskar djur och natur, så jag hoppas att du kommer att trivas gott här med oss. ;)

(Ska kika in på din hemsida strax.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[VSK]
1/27/13, 11:41 AM
#77

Hej och välkommen hit Ravenna Glad

[Ravenna]
1/27/13, 3:35 PM
#78

Tack Andina! Kanske skrev jag lite otydligt, det var inte meningen. Vad jag menar är att jag är en nygammal medlem här på healingsajten, fast jag har varit på iFokus som Ravenna i ca 1,5 år nu. :-)

Tack VSK! :-)

[rore]
1/29/13, 5:39 PM
#79

Hoppar in och *vinkar* Hej Ravenna! Kul att se digKyss

[Ravenna]
1/29/13, 6:19 PM
#80

Hej rore! Kul att se dig också! :-)

Andina
1/29/13, 7:09 PM
#81

#78 - Ja, men… jag tyckte väl att jag kände igen dig… men blev lite förvirrad av de andra nicken… ;)))

Hur som helst - kul att du är här igen! Glad Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Ravenna]
1/29/13, 8:04 PM
#82

#81 Haha, ja så kan det ju bli. ;-) Tack och kram!

Marr
1/30/13, 8:20 AM
#83

Hej Ravenna och välkommen du med! Glad

Har inte lämnat någon presentation, så jag gör det nu.

Marie heter jag och har fyllt 50. Bor i Västergötland och är ensamstående sen några år, inga barn har jag hunnit med då en bilolycka försenade mitt liv. Fast jag har 4 katter och en hund av rasen Shiba. Har varit intresserad av andlighet så länge jag kan minnas. Kom med på iFokus för lite mer än 1 år sen och det var det bästa jag gjort på många år.

Äntligen har man hittat de som är likasinnande och kan ha utvecklande samtal med. Försöker meditera endel och när min ena fisk, Scalare blev sjuk och höll på att dö provade jag att heala henne. Döm om min förvåning om när en diamantformation "satte sig" ovanför hennes huvud och vita händer och armar skickade slingor mot henne huvud. Några minuter senare var hon helt frisk!

Detta var så chockande och jag blev så lycklig att jag vill fortsätta träna på det här. Har varit här och smygläst och nu tyckte jag att det var på tiden att gå med hos er. För jag vet att här finns mycket duktigt "folk". Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[GunillaF]
1/30/13, 8:23 AM
#84

Välkomna igen Ravenna och Marr och tack för era fina presentationer.Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Indiania
2/2/13, 1:01 PM
#86

Välkommen Ravenna! Kul att se dig här! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Oniq]
2/2/13, 3:26 PM
#87

Hej till er alla!

Jag har ej lämnat någon presentation men lämnar en liten en nu.

Jag heter Monica och lever ensam. Jag tycker om det mesta som har med healing andlighet mm att göra. Det är en sån underbart härlig känsla då man får kontakt med universum och inte minst få vara kanal till att en annan människa kan få hjälp till en helande process. Det är så geunint fint att det knappast i ord går att beskriva. Jag bara hoppas och önskar att fler och fler kan finna detta sätt att hjälpa sig själv och andra.

Jag hoppas att jag hos er kommer att utvecklas mer och få den inspiration jag behöver för att kunna ge mer.

Glad

[GunillaF]
2/2/13, 9:33 PM
#88

#87 Tack för din presentation Oniq och välkommen hit. Glad

Andina
2/2/13, 9:36 PM
#89

Hej Oniq! Och välkommen hit du också! Jag hoppas att du kommer att trivas här hos oss! Och all lycka med din egen utveckling! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2/3/13, 10:06 AM
#90

Hej på er alla nya som kommit till sedan jag sist var inne i denna tråd. (Jag är "ute och far" mellan varven, ganska ofta faktiskt Tungan ute, och då brukar jag inte vara med i mycket mer än morgontråden som vi har här!)

Även om jag redan mött några av er i trådarna vill jag ändå säga Välkommen Kyss Milky88, Suzan73, Woodalchi, Marr, Ravenna, och Oniq Skrattande!

Det är gott att känna att vi hittar varandra i den "stora vida världen".

Annons:
Indiania
2/9/13, 4:57 PM
#91

Välkommen Oniq!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Marr
2/10/13, 8:17 AM
#92

Hej Oniq å Välkommen du med!

Tack Frodig för välkommen!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

pepsan
2/10/13, 10:49 AM
#93

Hejsan! Pepsan kallas jag för och vill gärna bli medlem här inne Bor i skåne men 1 hund och 1 katt. Har tidigare gått reiki 1 o 2 men det är säkert runt 10- 15 år sedan jag gjorde det, men vill ta upp det igen, så ni kanske kan lära mej lite om det igen. Iaf så jag kan göra det på mej själv när jag behöver, för det mesta har jag tyvärr glömt.

Ha en bra dag Kram .

[GunillaF]
2/10/13, 11:17 AM
#94

Hej och välkommen Pepsan.

Det finns jättemånga trådar och artiklar skrivna om healing, så botanisera och läs så kommer du att komma inom det här med healing ganska snart igen tror jag.

frodig
2/10/13, 12:05 PM
#95

Hej Pepsan! Välkommen önskar jag dig också. Här är det gott att vara tycker jag för oss som är intresserade av helande energier.  

Va härligt att du vill återuppta dina healingkunskaper igen. Och det är ju det allra viktigaste tänker jag, det du säger om att ge oss själva

Där har vi ju vår viktigaste uppgift som jag ser det, att försöka vara så hela som möjligt inom oss själva, och samtidigt blir ju våra möjligheter att hjälpa andra också större då.

Sen är det ju det här med helten som också ständigt behöver helas. Så vi är som små pusselbitar som gör skillnad allihopa .

Välkommen !

Andina
2/10/13, 12:22 PM
#96

Hej Pepsan o Välkommen hit önskar jag också! 

Vad bra att du vill 'återuppta' helandet - ofta behöver vi en periods "uppehåll" innan det är dags för oss att gå vidare. Men under "uppehållet" så fortgår utvecklingen, inombords, även fast det kanske inte syns så mycket utåt.

Och Frodigs liknelse var härlig, vi är alla pusselbitar! 

Hoppas du kommer att trivas här hos oss! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

pepsan
2/10/13, 2:20 PM
#97

Tack för välkomnadet hit här Tror nog jag kommer trivas här och här är mkt att läsa, ska bara ut med min hund sen ska jag läsa lite 

Annons:
Indiania
2/10/13, 10:27 PM
#98

Välkommen Pepsan!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Kattuggla]
2/11/13, 11:13 AM
#99

Hej!

Ville bara säga hej och tillägga att ni har en härlig sida här inne med mysig atmosfär! Jag har varit inne litegrann men mest håller jag till på övernaturligt just nu. Dock är en av mina stora intressen healing och att lära känna sig själv.

Kram till er alla!

Andina
2/11/13, 11:32 AM
#100

Hej Kattuggla! Och välkommen hit du också! 

Och vad roligt att du tycker om atmosfären här inne! Det gör jag också! Mycket! 

Jag hoppas att du kommer att trivas här i fortsättningen också!

Kram tillbaks till dig! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2/12/13, 8:40 AM
#101

Välkommen Kattuggla! Fint namn du valt föresten 

Här är en till som gillar atmosfären här inne. Det du säger om helande och att lära känna sig själv gillar jag också. Hoppas du ska trivas här!

Marr
2/12/13, 9:09 AM
#102

Pepsan & Kattuggla Välkomna!

Jag är också ny här och hittar mycket nyttigt på denna sajt!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaF]
2/12/13, 9:35 AM
#103

#99 Välkommen Kattuggla!

Indiania
2/12/13, 2:25 PM
#104

#99 Välkommet hit du också Kattuggla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[rore]
2/12/13, 2:42 PM
#105

Hej och välkomna Oniq, pepsan och kattuggla!

[Kattuggla]
2/12/13, 5:01 PM
#106

Tack! Vad gulliga ni är!
Ps. Kattuggla kommer främst av att jag har katt och en kattuggla som bor i skogen här. Enligt mitt drömlexikon handlar även ugglan om personlig utveckling som jag ju är intresserad av.

Kommer bli kul att få umgås med er här!

Blodfot
2/19/13, 1:29 PM
#107

Hej! Jag är 15 år, och har varit intresserad av energier några månader nu! Jag hoppas att jag kan bidra med något här inne, och bara ha det trevligt! Detta ska bli kul!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2/19/13, 1:31 PM
#108

Jag har nog glömt att presentera mig här ;)

Som Kort sammanfattning av mig själv så e jag en spirituell tjej på snart 28 år som lever tillsammans med min sambo(fästman) och två barn på 2.5 år och 4 månader.

Jag har alltid varit "spirituell och medial" men har under vissa perioder av livet stängt av detta. men nu är jag "back in buisness" och nu har jag väldigt mkt att lära mig och arbeta på och det ser jag fram emot med spänning ! 

Ett medium sa till mig att jag har healing förmågan inom mig (Kan meddela att detta är det sista jag tänkt på, jag har nog inte ens tänkt på det) 
Så jag kikar in här då och då och tar till mig tips o råd :)

Ha en riktigt bra fortsatt dag allesammans nu ska jag inte skriva mer! (Har en förmåga att dra iväg och hamna i "romanträsket" *skratt*

Kul att vara här!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
2/19/13, 4:16 PM
#109

Hej och välkomna Blodfot och Rosalee 🙂

frodig
2/19/13, 7:48 PM
#110

Välkommen från mig också, Blodfot och Rosalee 🙂! Hoppas ni ska trivas bra.

Och tack för namnförklaringen Kattuggla 😃!

Andina
2/26/13, 12:45 PM
#111

Hej och välkomna önskar jag er också, Blodfot och Rosalee! Alltid roligt med lite nya "ansikten". Hoppas ni kommer att trivas här - det gör jag! 

🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
TezzD
2/26/13, 12:48 PM
#112

Trivdes från första stund, tack 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: