Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 1167 ggr
[GunillaF]
5/5/12, 10:36 AM

Tack alla ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..underbara medlemmar och medarbetare för att ni finns och berikar sajten!

Vi har inget tjafs, inga "troll" (bara någon enstaka gång), och vi kan dela på båd glädje och besvärligheter! Vilken sammanhållning!Kyss

Annons:
[Shamanwolf]
5/5/12, 10:47 AM
#1

Tack själv Gunilla för en trevlig gemenskap som ni bjuder på här.Toppen Sajtvärd och toppen Medarbetare då kan det bara bli bra och trollfritt Kyss

Indiania
5/5/12, 10:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack själv Gunilla och tack till Medarbetare och medlemmar ni är som solänglar allihopa!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
5/5/12, 10:58 AM
#3

Men oj Gunilla, så omtänksamt av dig att göra den här tråden Skrattande.

Du och dina Medarbetare borgar verkligen för att den goda andan upprätthålls, och alla aktiva medlemmar här känns som genuint goa och rara medmänniskor Kyss.

Så jag trivs jättebra här hos er alla!

Skogshumblan
5/5/12, 11:03 AM
#4

Tack själv Gunilla för allt du gör och lägger ner i sajten. Gäller er medisar också och vi alla som är här inne:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
5/5/12, 11:21 AM
#5

Tack Gunilla!  Jag kan bara stämma in i 'hyllningskören' - värd och mina medmedisar och alla ni medlemmar är värda alla rosor i världen! Ni gör denna sajt till en plats där jag också vill vara! Kyss

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

plutopellis
5/5/12, 1:16 PM
#6

Det är vi som ska tacka för all tid och energi som ni lägger ner på sajten, healingar och trevliga samtal med oss medlemmar mm SkrattandeKyss

Annons:
powerofthebass
5/5/12, 4:02 PM
#7

skulle vara kul om vi fixade en trård som heter Bollplanket  kan skriva  på en  och vad som gäller så kan bara någon medis ellar admin  godkänna om det är bra

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[GunillaF]
5/5/12, 4:22 PM
#8

#7 En sån tråd där man vill "bolla" något eller dela med sig av till andra, kan ju den som vill göra. Lägg den under "Off Topic.OT. Där funkar det att skriva om vad som helst!Glad

[rore]
5/5/12, 4:37 PM
#9

Tack det samma GunillaKyss

Tack till fina underbara medisar och alla medlemmar som får denna sait att blomstraKyss

Ni är guld värda.

szirius
5/5/12, 5:39 PM
#10

TACK SJÄLV GUNILLAKyss och alla ni andra underbara, varma, godhjärtade, hjälpsamma människor som vistas här!Glad

Upp till toppen
Annons: