Annons:
Etiketterhypnosregressionreinkarnation
Läst 3179 ggr
julklappen
3/18/12, 4:45 PM

Själsligt slut.

Jag undrar om man kan vara det? Själsligt slut som människa? så känner jag mig.Har ingen kraft och ork kvar alls. Vad gör man?

Annons:
[GunillaF]
3/18/12, 8:07 PM
#1

Jag tror inte att man kan vara själsligt slut, men man kan nog vara så trött och uttråkad att det kanske känns så.

Man behöver fylla på med energi emellan åt. Göra något roligt kanske. Hitta på något som man inte gjort förut?! Kanske gå ut i skogen på en promenad. Titta i affärer.

Ja, det finns mycket att göra men man kanske känner att man "inte orkar". Kanske man då får tala med någon i familjen eller en vän och be den "dra med" en ut på något. Kanske en utflykt över dagen.

Hjälper inte det så tala med vårdcentralen och be dem ta prover för att utesluta något medicinskt fel. De kan även hjälpa till om du vill tala med någon. Kanske en kurator?!

tarotlasse
3/18/12, 9:40 PM
#2

#1

Som Gunilla säger så först kolla upp på vårdcentralen så det inte rör sig om en fysisk åkomma.

Men att bränna ut sig själsligt och känna sig helt tom och trött är lätt gjort.

Speciellt om man arbetar med andra mäniskor och vägleder eller vårdar på ngt sätt-

För det tar väldigt mycket på oss och öppnar man upp andligt som väldigt många gör i dag helt omedvetet så går man runt och läser av andra omedvetet hela tiden vilket tar otroligt mycket kraft från oss.

Så för många som känner sig slutörda själsligt så kan det var all idé att lära sig hantera sin egen medialitet och lära sig att stänga ner när man inte behöver vara öppen.

Du behöver inte vara öppen när du går i köpcentrumet och känna av  alla energier som är där det tar fruktansvärt mycket själsligt.

Samma är du öppen och sätter dig på bussen och personen satt där innan var deprimerad så tar du in det med en gång om du är öppen och till vilken nytta då ?

Jag själv stängde alldrig ner innan och förstod inte varför jag hela tiden brände ut mig och kände mig totalt slut själs mässigt.

Har i 3 olika omgångar varit sjukskriven för utmattnings depresion.

När jag lärde mig att stänga ner och hantera den mediala sidan hos mig själv  så mådde jag betydligt bättre med mig själv och min egen själ.

Så kan vara en sådan enkel sak som att man omedvetet är öppen och hela tiden känner av andra vilket är otroligt själsligt ansträngande.

Prova vid ngt tillfälle att  stänga ner och gå in i en folksamling.

Öpnna sedan upp och gå in i samma folksamling så förstår ni vad jag menar.

Så otroligt viktigt att lära sig att hantera sitt eget inre och lära sig att stänga ner.

Lasse

julklappen
3/18/12, 10:25 PM
#3

Tack för svar, men Lasse hur gör man då? Stänger ner?

tarotlasse
3/18/12, 11:15 PM
#4

jag har precis svarat dig privat  på det mailet du skickade.

men finns flera trådar både här inne på healing i fokus och i Övernaturligt där man kan läsa hur man kan stänga ner på olika sätt.

Finns flera olika sätt inget som är mer rätt eller fel en ngt annat.

Lasse

Upp till toppen
Annons: