Annons:
Etikettreiki
Läst 3177 ggr
Sara-N
10/31/11, 1:13 PM

reiki 2?

Hej!

2003 gick jag Reiki 1 hos Anki Pettersson men har av olika anledningar inte gått Reiki 2. Jag älskar att jobba med Reikin och vill nu väldigt gärna gå Reiki 2.

Nu undrar jag om ni har några tips på vart jag ska ta vägen? Jag har inte mycket pengar som jag kan lägga på en Reiki 2 initiering men jag har en sådan kraftig vilja och passion att hela så jag måste lixåm göra detta på ett eller annat sätt. Så alla förslag på hur eller till vem jag ska söka mig, mottages tacksamt <3 gärna en rekomendation av någon som själv gått hos den den rekomenderar. eller om någon här kan tänka sig ha en kurs?

Kram

jag följer min intuition och livet säger Ja till mig

 

Annons:
[GunillaF]
10/31/11, 1:15 PM
#1

Nu minns jag inte riktigt vilka som har en länk i vårt länkarkiv, men kika där så kanske du ser någon Flört

[walkinbeauti]
10/31/11, 1:22 PM
#2

Vet inte om du kan tänka dig distanskurs dom brukar inte vara så dyra.Googla reiki kurs distans så dyker det upp lite alternativ att välja mellan.

På plats kurser brukar vara dyrare medans distansen mer överkommlig Glad

Sara-N
10/31/11, 1:36 PM
#3

tack för svar :)

jag är mer ute efter en rekomendation, har någon här initierats i reiki 2 av någon den vill rekomendera som inte är alltför dyr?

jag har frågat the googlespirit redan;) det är en jungel…

jag följer min intuition och livet säger Ja till mig

 

[walkinbeauti]
10/31/11, 1:41 PM
#4

Initsierad är jag i båda flera gånger men tyvärr har hon slutat med kurser och dom fanns  i Leksand men inte nu mera.

Hoppas du får ett bra tips från någon Glad

[NeferNefer]
10/31/11, 4:46 PM
#5

Jag gick reiki 1 i början på 90-talet, och sen kom jag inte längre på reikibanan. Men det jag har fått, det har jag haft god nytta av, även om jag har lagt mig till med andra bra metoder också. Jag kommer att följa den här tråden, det kan tänkas att jag hoppar på reiki 2 om något mycket bra dyker upp.

Indiania
10/31/11, 6:57 PM
#6

Jag har gått Reiki 1 och Reiki 2 hos Kristina Bexell i slutet på 90 talet.

Vet inte om hon håller på fortfarande?

Hoppas ni får hjälp av någon härinne! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
sinnligkunskap
8/20/12, 2:37 PM
#7

Jag tycker personligen inte man ska googla fram och ta vad som helst. Jag tycker det är viktigt att man hittar rätt lärare Skrattande det är väldigt stor skillnad på kunskap hos olika lärare och alla vill ju välja det som är bäst för dem själva

http://sinnligkunskap.se/distanskurs/reiki/reiki-2-fortsattningskurs/

Olika lärare har olika filosofier

Universum ger oss en dröm när vi föds, sedan är det upp till oss att göra den verklig.

www.sinnligkunskap.se

[GunillaF]
8/20/12, 3:45 PM
#8

Det finns flera adresser i vårt länkregister.

Upp till toppen
Annons: