Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 1054 ggr
Andina
5/28/11, 9:45 PM

"Mina inlägg" + "Bokmärken" = Återuppståndelse

Vill bara uppmärksamma er på att "Mina inlägg" och "Bokmärken" har återuppstått i menyn till vänster igen!

Välkomnas! Skrattande

P.S. Ordningen (datum) kan det vara lite si och så med, men det står vi nog ut med! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[outgrundlig]
5/28/11, 9:58 PM
#1

Tack för info men vänster? Är det inte höger?Tungan ute

Andina
5/28/11, 10:00 PM
#2

Hos mig ligger trådmenyn till vänster… FlörtTungan ute

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
5/28/11, 10:02 PM
#3

P.S. - OG, det är inte de "uppdaterade inläggen" i svarta rutan till höger utan i den långa rubrikmenyn till vänster. Där har vi tidigare haft Mina inlägg och Bokmärken (i gamla versionen) - men vi har fått vänta tills nu för att få dit dem i nya versionen.

Jag var t o m tvungen att kolla med höger- och vänsterhanden en extra gång… :)))

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[outgrundlig]
5/28/11, 10:41 PM
#4

Du vet inte hur glad jag är för att du övat med dina händerTungan utemen en sak skall du veta och det är att i min högerspalt, där det annars ligger trådar som jag kommenterat i, ja där ligger mina inlägg.

Andina
5/28/11, 11:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Va? Hur ser det ut hos dig…? Så här ser det ut hos mig… (se bilden)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
5/28/11, 11:19 PM
#6

Åh vad glad jag blir att mina bokmärken kommit tillbaka!Skrattande

Annons:
[outgrundlig]
5/28/11, 11:21 PM
#7

Jo så ser det ut hos mig med. Det jag ser till höger, det är mina inlägg som jag gjort och nu ser jag även en tråd till höger som säger Mina inlägg,,,,o den är till höger och inte till vänster där alla trådar ligger.

Alltså till vänster ser jag alla trådar men inte som du säger Mina inlägg till vänster?

Andina
5/28/11, 11:26 PM
#8

#7 - Aha… så rubriken "Mina inlägg" saknas i menyn till vänster hos dig. Ser du "Bokmärken"-rubriken i vänstermenyn?

Om inte, kan du uppdatera sidan igen - eller om du använder Chrome, stänga ner den och öppna upp igen, för att se om de fortfarande är borta? Det kan ju ha att göra med cachningen…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[outgrundlig]
5/28/11, 11:43 PM
#9

Nej , jag ser inte bokmärken till höger o inte till vänster, länge sedan jag såg dem :) då jag såg dem så låg de i överkant, bokmärken,

Jag är ju en helt vanlig användare och betalar ingenting vilket  du kanske inte heller gör,Flört

Nu skall jag gå och lägga  mig kära du…natten är här och jag är så trött.

[GunillaF]
6/5/11, 11:14 PM
#10

Glad

Upp till toppen
Annons: