Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 6265 ggr
evali
2011-05-23 19:38

Auratransformation

Hej!

Undrar om det är någon här som vet något om Auratransformation eller har genomgått en sådan?

Annons:
[GunillaF]
2011-05-23 23:06
#1

Hej evali.

Nej jag har inte genomgått någon auratransformation. Inte medveten iaf. Flört

Om jag inte missminner mig så ska den här "metoden" få klienten att få bättre medvetenhet om sig själv, få bra och djup balans på sina energier mm.Glad

Andina
2011-05-24 08:43
#2

Jag har inte heller genomgått en "AuraTransformations-behandling" - har inte hört talas om den metoden ens förrän nu. Ska bli intressant att se om någon här har gjort det och kan berätta mer.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2011-05-24 09:21
#3

Detta har jag inte genomgått och inte hört talas om den behandlingen tidigare.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Denna kommentar har tagits bort.
evali
2011-05-25 17:29
#5

Har läst en del om Auratransformation på nätet och är själv väldigt sugen på en sådan behandling. Det ska visst vara som att få en "spark" i rätt riktning vad gäller den andliga utvecklingen. Barn som föds idag har "högre energier" (indigo- och kristallbarn) än vi som är äldre. När man gör en auratransformation så får man dessa högre energier. Jättespännande…

Det hade varit kul om någon hade gjort en transformation och kunnat berätta…..

wideen
2011-09-18 00:30
#6

Jag har genomgått en auratransformation för ca 1 år sedan. Jag har tyvärr ingen positiv upplevelse kring det och om det är någon som vill veta mer om min upplevelse berättar jag gärna men jag vill inte skriva om den här. Vet någon hur man kan kontakta varandra utan att behöva lämna ut sina uppgifter här?

Annons:
Andina
2011-09-18 06:03
#7

#6 - Högst uppe till höger har du en 'knapp' som heter "Meddelanden". När du klickar på den så kommer du till en sida där du kan skicka privata meddelanden (PM) till andra ifokus-medlemmar.  
I menyn till vänster väljer du "Skriv ett nytt meddelande" och i Till-rutan skriver du användarens nick.

Annars kan du klicka på användarens Avatar eller nick vid ett inlägg i trådarna, då kommer du in på dennes "presentationssida" och där kan du välja "Kontakta mig".

Vad tråkigt att du inte fick en positiv erfarenhet av auratransformationen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Nyfniken
2011-09-18 09:55
#8

wideen Jag är väldigt nyfiken på att göra en AT men man hör aldrig nått negativt och det gör mig nervös…så jag skulle mycket gärna vilja höra din erfarenhet.

Credendo vides (om man tror så ser man)

[GunillaF]
2011-09-18 11:19
#9

Jag tror att det är med den här behandlingen som vid vilken behandling som helst, att vi "svarar" olika på behandlingar, beroende på olika saker.

Det går inte att säga bu eller bä bara för att någon har en dålig erfarenhet av en viss behandling, eller att en annan har en bra erfarenhet. Men det kan vara intressant att höra olika aspekter.

Det är som vid healing; en person känner inget under sessionen, medan en annan har en väldig massa upplevelser under den.Glad

Vad vi än får för behandling, så kommer läkandet innifrån. Det funkar inte att bara "putsa" lite på ytan. Jag sticker ut hakan nu…men jag vill påstå att läkning/förbättring är vi själva ansvariga för. Jag har stött på människor som  har haft sina krämpor i så många år att det faktiskt blivit deras identitet - i vissa fall så invand att om man skulle bil utan dessa krämpor att man är rädd för att tappa fotfästet i tillvaron. Bli tvungen "att söka sig själv" och det kan vara riktigt skrämmamde.

evali
2011-09-19 18:24
#10

Wideen!

Har skrivit i dina meddelanden. Är väldigt intresserad av att höra dina erfarenheter. Har själv gjort en auratransformation i juni mån.

Eva-Leea

intressant
2015-11-27 17:14
#11

vad händer om man vill göra en reiki initiering EFTER en AT. Det sägs att AT tar bort reikiinitieringar……ur auran nämligen.

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

 

Pureenergy
2016-10-25 17:26
#12

Tyvärr tar den inte bara bort utan lägger till en del som ingen borde vilja ha i sitt energisystem…

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: