Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 1936 ggr
Stormhatt
2007-10-16 01:32

Resan

Är det någon av er som har gjort "resan"? Jag tänker på Brandon Bays "the journey"(http://www.thejourney.com/). Har ett tag nu funderat på reseterapi och skulle gärna höra om någon har erfarenhet av detta och vad ni tycker. Kram från S

Annons:
CatarinaJ
2007-10-16 11:31
#1

Jag har provat på en liten "resa" med en kvinna som heter Ghill (mycket bra!!!) Resan var inget för mig.. Det var som om att möta sin guide som tog med mig på en tur bakåt i tiden. Jag tycker att det låter mer än det egentligen är. Och vi har väl alla vår ryggsäck med oss och tidsnog poppar de saker upp OM vi är mogna för det, jag tror inte att påskynda processer…

På min resa fick jag kontakt med min mamma som är på andra sidan och hon bad mig om förlåtelse.. Jag var INTE mogen att göra det…. På "resan" är dte JAG som söker upp…. och jag visste inte vad som skullehända alls… men som sagt var jag inte mogen..

Idag, 1,5 år senare kom HON till mig via ett medium, hon bad om förlåtelse och fick det för jag var mogen den här gången och hade fått mer insikt o förståelse i mitt liv… Men jag tror ju att hon visste det… Annars hade hon inte kommit!! (Det är 25 år sedan hon gick över och hon har inte varit hos mig de senast23 åren som hon visat.)

Men det är mina åsikter Skrattande

Kram

Catarina

Renate
2007-10-16 14:45
#2

jag har gått resan hos Mia Nergaard i Höllviken, kan bara säga att den förändrade mitt liv totalt, alla borde gå den kursen, ska själv gå en fortsättningskurs nu i oktober

Du kan gå in på  www.hadetbra.se där finner du Mias kurser.

Jag kan säga at jag praktiserar resan själv hemma nu ganska ofta eftersom man ju har sin "rygsäck som man behöver packa upp" men jag tror även att man från börja verkligen behöver jobba med någon som kan sin sak.

Ha en riktig bra dag

Renate

vatteneld
2013-05-02 13:38
#3

Jag har gjort resan på ett seminarie som Brandon själv höll i och jag tyckte det var fantastiskt. Jag har även gjort det med Ghill hos henne och även min mamma har gjort resor med Ghill. VI tyckte båda att hon var bra. Seminariet med Brandon var helt underbart och jag har funderat på att själv utbilda mig till terapeft. Rekomenderar resan.

Upp till toppen
Annons: