Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 8995 ggr
PernillaW
4/10/08, 1:43 PM

HJÄLP- KUNDALINIRESNING!!

Jag är desperat! Jag har fått en kundaliniresning efter det att ett medium var hemma hos mig förra fredagen. Hon påstod att min pappa var på besök hos mig. Symtomen började en halvtimme efter det att mediumet lämnat mig. Jag vill stoppa hela processen, dvs återgå till mitt "normala tillstånd" samt avbryta denna andliga kontakt. Har varit inne på kundalini.se och förstod först då vad det var frågan om. Jag har aldrig tidigare haft någon kontakt med andevärlden, inte heller meditation etc. Hur kan man få detta redan samma dag?? Jag känner mig livrädd-min make tror att jag är på väg att bli psykiskt sjuk-han tror varken på meditation,yoga, andlighet etc. Snälla-vart vänder jag mig idag och till vem??

Annons:
[Mariann]
4/10/08, 2:18 PM
#1

Jag tror du behöver jorda dig… gå ut i skogen, gräv i mossan löven, krama träd!

Se strömmen = själströmmen gå genom dig helt ner till Jordens mitt . Känn att du är planterad i Jordens mylla.

Be om att få vara planterad i Jordens mylla..

PernillaW
4/10/08, 2:25 PM
#2

Finns det ingen annan väg. Jag vill stoppa denna andliga resa!!! Dvs återställa min normala känsloupplevelse. Healing eller mediumhjälp. Konkret vill jag inte längre vara med. Vill hellre vara en oupplyst varelse som kan fungera i vardagen. Jag tror att jag kommer att bli sjuk om detta fortsätter!!!

[Mariann]
4/10/08, 3:52 PM
#3

Det är svårt att hjälpa dig när jag inte får kläm på hur du verkligen känner…

För att fungera i vardagen behöver man vara jordad först, känna glädje vid livet.

kan du inte pm och beskriva mer?

Megin
4/10/08, 8:57 PM
#4

Kontakta mediumet som var hemma hos dig!

Lycka till!

Megin

Mandra
4/11/08, 12:56 PM
#5

Jordning är faktiskt det allra bästa sättet att dämpa kundalini-besvär. :) Fast det hjälper inte alltid helt.

Healing brukar faktiskt inte ha lika bra effekt - om inte healern arbetar enbart med jordande healing. Dvs healern måste då arbeta enbart med jordenergier (ingenting uppifrån).

Bra är att kolla om man har några problem med baschakrat - de måste då åtgärdas!

Andra sätt som jordar snabbt, utom de nämnda, är:
Stampa hårt i golvet, alt jorden.

Ät kött, jordnötter och annan "tung" mat (kött är bäst).

Dricka öl är också bra säger de. :)

Mvh Mandra

CarolineO
4/11/08, 1:49 PM
#6

Om du inte får tag i det medíum du hade kontakt med tidigare tycker jag att du ska kontakta ett annat medium som finns i din närhet.

Annons:
MariaJ
4/11/08, 7:31 PM
#7

Hejsan PernillaW !!

Har du haft kontakt med mediumet som var hos dig ?? Var du med på att få kundalini ?? Jag ser ju inte att du skulle få den effekten om hon inte har initerat dig.. hur gick allt till ?? Vill du berätta ??

jag dömmer ingen, men det vore bra att få lite bakgrund och underlag för vad som hänt.

Du får gärna pm:a mig

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Helenasharmoni
4/11/08, 11:29 PM
#8

Jag tycker också att du ska kontakta mediumet som du har varit hos. Är du säker på att det är en kundaliniresning? Det kan inte vara en känslomässig reaktion bara och rädsla? Jag är ganska säker på att det inte är mediumet i sig som satte igång det här.

Hoppas att du börjar må bättre och att du kan hitta någon att prata med irl. Det blir så svårt så här. Kram på dig!

PernillaW
4/13/08, 9:09 PM
#9

Hej, och tack för alla hjälpsamma svar. Jag besvarar era frågor i den tråd som finns på övernaturligt.ifokus.se-Senaste inlägget var igår. Sök under senaste inlägg och framåt, rubriken är snarlik den jag har här. Jag har fått svar på alla mina frågor, nja kanske inte riktigt alla, och hoppas att mitt senaste inlägg kan vara till hjälp för andra som hamnar i en liknande situation.

healinglady
4/16/08, 11:20 PM
#10

Hej Pernilla!

Jag är ledsen över det du drabbas av. Det du ska göra är att försöka slappna av och be rakt ut att bli stängd igen. Försök att ta det lugnt och slappna av. Om detta var Kundalini så skulle den känna att den inte var välkommen. Då åker den ur dig!

Detta är något annat…..Om det är så att känslor väller upp ur dig så be rakt ut att de upphör. Rädsla brukar stoppa detta väldigt kraftfullt.

Be änglar om hjälp och skydd….tänd ett ljus och försök att minnas då du kände dig fridfull…det fungerar också.

 Att gräva ner fötterna i skogen och krama träd har aldrig fungerat för mig. Utan gör en meditaion/ avslappning där du tar dig till det minnet där du var som mest lycklig och trygg. Ha det i tankarna när du blir rädd. Då blir du mer avslappnad och det du var rädd för kan inte skrämma dig!

Lova att du försöker…..

Hälsningar Healinglady

healinglady
6/29/09, 11:00 AM
#11

Vad har hon gjort!!!

BLOCKERA energin omedelbart!

Säg högt att du inte vill ha den!

Sänd all energi tillbaka!

Omedelbart!

Vad är det för outbildad medium!!

Hopoksia
6/30/09, 1:44 AM
#12

Det är över ett år sedan tråden skrevs. Kanske lite sen att ge aktua råd nu.

Men inte desto mindre skulle det vara intressant att hör hur det har gått under denna tid.

Clary
6/30/09, 9:46 AM
#13

Tror att TS förklarat det inne på Övernaturligt

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
HennaB
10/30/17, 1:27 PM
#14

Hur kommer jag i kontakt med pernillaw som skrev den här några år tillbaka??

Amandla
10/30/17, 1:42 PM
#15

#14 Bra fråga, om du klickar på hennes användarnamn så ser du att hon inte varit inloggad på 2 ½ år. Kanske någon här känner henne och vet hur du kan kontakta henne.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: