Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 793 ggr
LinaIsabell
2008-12-21 20:46

Liten hälsning. :)

Hej allihopa. Jag vill bara titta in och skriva lite, för har inte varit sådär överdrivet aktiv på sistone. :)

Idag är det andra advent, och min fyraåriga systerson från Piteå har kommit hit så jag har varit på badis med honom och haft roligt.

Just nu lyssnar jag på Bette Midler - the rose, och undrar väldigt mycket.

Jag har alltid gillat iFokus och det är så underligt hur det kan vara så olika energier överallt. I mus.ifokus är alla glada och man blir pigg av att läsa allt som skrivs där, och här är alla så lugna och fördomsfria.
Det känns verkligen som om man kan skriva vad som helst här utan att känna sig dum för att man inte kan - tvärtom så lär man sig istället.

Jag vill passa på att tacka alla er här! Det är jätteroligt att få dela med sig av och ta del utav upplevelserna. Och tack för allt som jag lärt mig. :)

Ha en god jul allihopa!

Annons:
[Spanaren]
2008-12-21 21:04
#1

Pitebor är bäst och sprider alltid glad energi runt sig varendaste dag.

Upplever bara fin och kärleksfull energi på varje sajt som jag brukar vara i Fokus och kul att du också har hittat dig en sajt som du trivs med där.  God Jul / kram Bappi

MariaJ
2008-12-23 10:47
#2

Underbart att du känner så.. Tack det värmer oss som är ansvariga på sajten. Det är även alla ni medlemmar som skapar sajtens energier.. så en stor eloge och ett djupt tack till er alla !!

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
2008-12-23 19:35
#3

öh andra advent? du menar nog fjärde va? hihi

Upp till toppen
Annons: