Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 780 ggr
MariaJ
12/19/08, 4:54 PM

Sända till alla behövande

Jag vill att vi ägnar en liten stund under någon dag av julhelgen att sätta oss ner och skicka healing och ljus till alla behövade männsikor i vår värld. Jag vet att det finns barn som är rädda nu när det är jul, det finns flera som våndas över julen pga olika tragedier eller sorger som drabbat dem just den helgen..Många familjer är splittrade och barnen får tyvärr sitta i kläm i dessa situationerna. Det är inte säkert att alla har möjlighet att både äta julmat,köpa julklappar och allt annat som för oss är självklart till julen..

Snälla ni .. Skicka er omtanke och ert ljus till alla behövande, både barn och vuxna. Jag kommer att sätta upp en tid och dag genom denna tråd,, och jag hoppas att ni kan vara med och sända kärlek till alla behövande tillsammans med mig.. Om ni inte kan just den tiden, så finn en annan tid att sätta er själv..

Tips !! Även om ni är samlade som familj, så be alla de som närvarar att också vara med. Detta är en tanke och en kraft som alla kan vara delaktiga i.

 Jag sänder till alla barn och de som behöver vår värme och kärlek  den

JULDAGEN Kl: 18.00

God jul och Gott Nytt År ..vill jag önska er alla !!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Annons:
janh
12/19/08, 5:55 PM
#1

Hej Maria! Ja julmat och julklappar och Hej oHå! Det kan va trevligt i mindre doser,men om det skulle betyda ALLT för oss då vore vi verkligen FATTIGA.Så ditt Upprop känns Gudomligt för vi är alla lika mycket värda.  Bamsekramen JanH.

FiaH
12/19/08, 6:49 PM
#2

Håller med er båda till fullo. Mina tankar kommer att gå till dessa människor, kommer skicka både ljus och värme och kärlek, under julen..Många kramar FiaH

AnkiH
12/20/08, 9:48 AM
#3

Fint initiativ Maria! Jag är självklart med och skickar ljus o värme!

Kram Anki

lapri
12/20/08, 10:42 AM
#4

Jag är med och sänder all kärlek och trygghet till alla människor på jorden, även de som inte ser ut att behöva det.

lapri

korseett
12/20/08, 2:14 PM
#5

Jag är med, självklart!

Dinengel
12/20/08, 9:14 PM
#6

Jag är med , jag tänker ofta på dom svagaste.

Annons:
Indiania
12/21/08, 1:30 AM
#7

Jag är också med och skickar kärleksfulla tankar fyllda med ljus och värme. Kram till Maria och er andra också!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
12/21/08, 10:29 AM
#8

Självklart att jag är med.

[Spanaren]
12/21/08, 7:11 PM
#9

Alla är värda en uppskattining av ljus och värme så jag bidrar med det lilla jag kan/ kram Bappi

korseett
12/28/08, 3:08 PM
#10

asch detta glömde jag ju!

Upp till toppen
Annons: