Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1000 ggr
MariaJ
6/8/09, 12:35 PM

En ny positiv dag..

Hejsan alla medlemmar.. Idag är det en ny dag och allt som kommer in skall ge ett nytt flöde och nya insikter.. Jag ska snart ut och cykla med en vän, det ska bli skönt..

Jag önskar er alla en underbar dag.. Skriv gärna vilka planer ni har för dagen..

Kram Maria

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Annons:
doddel
6/8/09, 12:41 PM
#1

Ja hej själv, hoppas du får en bra dag. Själv skall jag ha healingkurser. Skall bli roligt. Man möter många trevliga människor och man får lära ut till folk. Kan livet bli bättre?

[GunillaF]
6/8/09, 12:43 PM
#2

Arbete som vanligt. I dag blir det tom. lite längre än vanligt eftersom vi har konferans från 12.oo och den slutar  tidigast kl. 17.oo

När jag kommer hem så är det vanliga bestyr som matlagning, prommenad med hunden osv.

Elisabeth-J
6/8/09, 12:43 PM
#3

Här är det glädje trots att det blivit vinter här idag, vi har tre grader "varmt" och det har snöat hela morgonen. Men imorgon har vi solsken igen :) Hade tänkt åka och handla kläder till Robin inför skolavslutningen men jag avvaktar, kan ju inte köpa shorts när man inte vet hur vädret är här på fredag så det blir att sitta inne och jobba istället :)

Kram

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Spanaren]
6/8/09, 12:46 PM
#4

Här ska snart tiggas vinster till vår midsommarfest i byn där vi har vårat torp. Säger som jag brukar, ge ett leende och du får ett tillbaka och alla dessa leenden sprids sedan som ringar på vattnet.

Här kommer mitt leende till någon som tar emot det Flört

/kram Spanaren

Indiania
6/8/09, 3:03 PM
#5

Jag ha nyss tagit min dagliga promenad, Sedan skall min bror och jag hälsa på vår farbror som legat på sjukhus i ´4 månader efter en stroke.

Ha det gott allesammans! Kram

#4 Jag tar med glädje emot ditt leende och smajlar tillbaka! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: