Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 5533 ggr
Zolremen
2010-03-20 17:38

Varför har jag hål i min aura?

Hejsan,

Blev precis medlem just för att jag har några frågor, hoppas det här är rätt forum för min fråga.

Jag kan börja med o säga att jag är en 16 årig tjej som, sedan jag var barn varit intresserad av det övernaturliga. Jag har en mycket nära vän som kan se och känna andar, se andras auror och är väldigt duktig inom ämnet.

Häromdagen så bad hon mig att lägga mig ner för att hon skulle "känna" på min Aura och hon berättade att jag hade två hål i min Aura. Det ena vid magen och det andra vid hjärtat, hon sade också att det är vid magen alla känslorna är.

Jag har under en lång tid mått väldigt dåligt och haft det lite svårt i livet vid olika tillfällen, gått igenom mycket mm.

Så nu är min fråga till er;

Varför har jag hål i min Aura? Och varför på två olika ställen och just vid hjärtat och magen? Kan detta betyda att jag är mer mottaglig för negativa energier? Och har det blivit så just för att jag mått dåligt?

Jag hoppas någon har någon idé om varför det är såhär.

Tacksam för svar!

Annons:
[GunillaF]
2010-03-20 19:30
#1

Hej Zolremen.

Välkommen hit.

Jag kan inte låta bli att undra varför inte din vän kunde berätta för dig vad det kan bero på att hon kände att du har "hål" i din Aura. Om hon är duktig i ämnet som du skriver så borde hon kunna göra det.

När jag känner på auror och upptäcker ett "hål" så har personen ofta ont av något just i det området. Du kan likna det med ett sår du har i skinnet, men nu är det i auran. När du senare kommer att må bättre så "läker" auran ihop.

Du skriver att du haft besvärligt en tid, osv. Då kanske det inte är så konstigt om du har lite ont i magen och i hjärttrakten.

Be din vän om lite healing kanske?!Glad

Anna-Helga
2010-03-20 19:43
#2

#2 Välkommen hit! Här finns många vänliga själar och kanske kan du få hjälp med healing härifrån också! Flört

JILE
2010-03-20 23:58
#3

Hej, min reikilärare pratar om att man kan ha påhäng, som man ska ta bort iauran.

Har någon hört något om det?

Kram Jile

Kristall47
2010-03-21 10:36
#4

Hål i auran är oftast tidigare livs skador (minne). Det kan vara från detta liv om du skadat dig, efter operationer mm. Har man hål så läcker man energi och tar lätt in astralt skräp.

Du kan lätt själv med din egen avsikt visualisera (låtsas) laga dessa hål. "Se" att du lagar hålet själv med att fylla det med vitt ljus, eller så kan du låtsas att du syr ihop det med en guldtråd. Du kan även lägga ett finmaskigt nät över hålet och sy ihop det runt om. Du kan göra precis som du själv önskar, huvudsaken att du har en klar avsikt med det du gör, det är viktigt. 

Konstigt att inte healern gjorde det åt dig?!

Kram Kristall47

mrjson
2013-11-04 19:15
#5

Vad jag vet så är man öppen för alla sorts energier om man har hål i auran. Jag har oxå hål i auran. Mitt hål sitter på vänster sida om halsen. Jag har oxå fått en ettrig negativ energi som är väldigt efterhängsen. Han är inte alls trevlig. 2006 då allt började för mig så började samtidigt mitt liv sakta men säkert rasa neråt. Otur, jag började göra saker som jag vanligtvist inte gör, minns saker som jag tror har hänt i mitt liv men senare förstått att det inte har med mitt nuvarande liv att göra. Har oxå haft besök av massvis av både "osaliga andar" och "andar" från ljuset. Tack vare det här har jag levt i mörker och depression. Men eftersom jag inte vill leva så, så har jag oxå kämpat. Nu idag börjar de sista bitarna i pusslet för grunden till livet jag vill leva att läggas. "Anden" som har följt med mig dessa år är inte alls lika stark längre och börjar tappa greppet. Så nu startar mitt sista "anfall" snart :) Min ekonomi har kommit igång igen och mitt "anfall" är just hjälp med andlig healing. Med den hjälpen läker nog mitt hål och jag kan börja leva och jobba på det liv jag vill ha. En sak jag har lärt mig som jag delar med till dig är att i det hela stora så handlar "hål i auran" om problem med sig själv. Jag insåg inte mitt problem, så det här blev min prövning! Jag har lärt mig så mycket om mig själv och insett de misstag jag inte sett att jag haft tidigare. Levde kanonbra förut. Stadig ekonomi, jobb, vänner… Ja allt. Nu har jag rensat. Nytt jobb, jag pluggar, ny bostad och förkastat massa vänner som jag trodde va äkta. Men för mig behövdes det här göra. Så mitt råd… Testa, om du har ekonomi, med andlig healing. Kanske räcker med en gång eller så måste du går fler gånger. Börja oxå se på dig själv från en betraktares perspektiv. Det, enligt mig, är absolut bästa sättet att inse sina egna fel och misstag. Mitt största misstag är just att jag är för snäll. Sa aldrig nej, sa aldrig ifrån osv. Men jag har lärt mig att det tär bara på en själv. Hoppas det hjälper lite… Lycka till!

zab
2013-11-04 22:15
#6

Som GunillaF skriver så kommer det att läka ihop av sig själv när du mår bättre.
Visualiseringar som den Kristall47 beskriver snabbar upp processen och ger dig mer energi att bearbeta det som hänt så att du mår bättre fortare.

Vill du känna dig skyddad mot negativa energier så kan du föreställa dig ett ljusklot på någon plats där det känns bra i kroppen. Välj en färg som är positiv/glad/kärleksfull för dig. Jag brukar ta rosa, många gillar vitt, men hitta din färg.
Sedan låter du klotet växa så att det blir ihåligt i mitten. Och när det växer tar det bort alla negativa energier. Låt det växa så att det är så stort att det når en bit utanför kroppen. Nu befinner du dig i en bubbla där du har renat alla negativa energier från dig själv, och skapat ett skydd så att ingenting kommer in utifrån. :)

Annons:
[GunillaF]
2013-11-04 23:24
#7

#5 Du skriver om en ettrig negativ energi som är väldigt efterhängsen och om mörker och annat….

Negativa energier och mörker bildar vi själva på grund av rädslor. Eftersom det är vi själva som går in i det tankemönstret så är det bara vi själva som kan ta bort det - om vi verkligen vill! 

Hjälp med ork och energi till detta kan man få via healing, men viljan att tänka ljusa och positiva tankar kan ingen healer i världen platera in i ditt medvetande, om du inte vill.

Mitt råd är alltså till alla som tror sig förföljda av mörka energier, ettriga och negativa energier; Ta dig en funderare på hur du tänker, hur du talar, hur du uppfattar omvärlden och fundera om det inte finns ett annat sätt…

Man kan se saker på flera sätt: Det är moln framför solen.

Eller:                                       Solen finns bakom molnen.

I mina ögon är en av meningarna possitiv och en är mer negativ.

Så formulera och tänk annorlunda, stärk självförtroendet och självbilden!

Lycka till!🌺

[GunillaF]
2013-11-04 23:28
#8

#6 Precis så som du beskriver zab, brukar jag också göra om jag känner att människor i min omgivning (på affärer, på jobbet osv) utstrålar dålig energi. Tar helt enkelt på mig min glaskupa så inte deras dåliga energier når mig.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: