Annons:
Etikettercd-skivorböcker
Läst 822 ggr
[Meinfinity]
8/12/10, 11:36 PM

Symboler

Hej alla :)

Har precis varit på healing… Och såg en massa saker, så häftigt så jag har hjärtklappning nu!

Är det någon som har nåt tips på en bok om symboler och hur man tolkar dessa?

Tacksam för svar!

*värme till er alla*

Annons:
VoxCelesta
8/13/10, 3:30 AM
#1

Åh, vad roligt. Jag vet tyvärr ingen bok, men det finns säkert någon annan här som vet det.

Du får gärna berätta mer om vad du såg. För nu vart jag väldigt nyfiken Skrattande

Elpida
8/13/10, 10:29 AM
#2

Jaaa, berätta!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Meinfinity]
8/13/10, 4:01 PM
#3

Hej,

För som undrar… så såg jag min vänninas bortgånga son,(23 år)

han var på väg ner i en grotta/tunnel… och vänder sig om och vinkar glatt. Sedan svischar det förbi en kvinna/tjej med mörkt hår som sa haloj.

Såg en går himmel med lite mörka moln och en svart fågel som flög förbi(fick känslan av att de va en korp)

Såg en mörk skugga som jag tolkade som ett huvud på vänster sida av mitt huvud. (kändes som en man)

Såg också en svart bakgrund och på den bakgrunden var det springor som krossade speglar. Som om jag hade satt händerna vid glaset hade en helt ny värld öppnat sig :)

Ett stort jätterött klot som ändrade färg till orange och sedan ljusgul för att sedan upplösas.

Såg säkert mera , men just nu är det detta jag kommer i håg.

Vågade knappt andas under tiden….

Sjukt häftigt!!!!

Min healingdam, såg en blond ung kille med ett stort leende,(log med stängd mun) Han visade ringar på vattnet!

Om nån har nån typ av tolkning till detta…

Berätta :)))))

Ha det gott! *värme*

Infinity!!!

VoxCelesta
8/14/10, 12:35 AM
#4

Oj. Det lät verkligen spännande. Man kanske kan göra sig en egen tolkning av det?

[Meinfinity]
8/14/10, 1:03 AM
#5

Ja, det kan man göra :)

Har fått lite tips om vad vissa saker kan betyda…

Så spännande och "häftigt"

Upp till toppen
Annons: