Annons:
Etikettsajten
Läst 289 ggr
Amandla
2021-02-08 10:44

Ny sajtvärd sökes till Healing.ifokus!

Det är dags för mig att lämna sajten, så jag undrar om här finns någon som vill ta över den?

Tillägg:
Det jag söker är någon som kommer kunna lägga tid och energi på sajten. Sajten har låg aktivitet och det behövs nya friska tag av någon som känner stort engagemang för ämnet, någon som har tid att lägga på att locka nya medlemmar och skriva många nya spännande inlägg. Jag vill lämna över till en väldigt aktiv och Ifokus-van Sajtvärd, det känns bäst eftersom Healing.ifokus har många år bakom sig och det finns så mycket bra här redan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
  • Redigerat 2021-02-25 12:01 av Amandla
Annons:
Christina_46
2021-02-08 14:24
#1

Hej Amandla 💕

Jag vill inte ta över. Vill bara skriva att det känns tråkigt att du lämnar.

Kram 💕

Jane-Lyzell
2021-02-08 18:16
#2

Vad tråkigt Amandla ska du lämna iFokus helt ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
2021-02-08 18:21
#3

Tack Christina! 💖

Jane, nej jag lämnar inte helt. Har för mycket omkring mig så jag måste minska ner på alla måsten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2021-02-08 20:22
#4

Så tråkigt Amandla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2021-02-08 22:45
#5

#3: aha ja det var ju för väl - hoppas du finner någon 🌹

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
2021-02-09 10:54
#6

Tack, Stollan 💖men det här är rätt för mig. Hoppas att rätt person för sajten dyker upp snarast!

Jane, ja det hoppas jag också 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
M
2021-02-19 13:50
#7

#0: Hej Amandla!

Jag råkade komma in på sidan idag, så jag får väl se det som ett tecken. I går kväll drog jag tarot om min arbetssituation och vad jag skulle fokusera på. Har fått höra för en tid sen att möjligheterna ligger öppna för mig till att göra vad jag vill. Att förstå att man är i en transformationsfas och att det finns många möjligheter gör det inte lättare. Så jag tänkte att jag får bara acceptera att det är som det är just nu, jag har inte kunnat jobba på flera månader pga Pandemin, men haft desto större tid att tänka. Så till saken igår bestämde jag mig för att jag ska satsa mer på healing, jag har använt mig av healing i över 20 år, och nu är det dags för mig att ge det större fokus. Så ser jag din "bön" om hjälp här på sidan. Jag har tid men har precis blivit medlem för att kunna skriva till dig. Så på den här sajten är jag "Grön". Jag har dock varit inne här och läst någon gång då och då, men vet inte hur pass mycket jobb det innebär. Men skriv gärna och berätta mer. Om du inte redan hittat någon. Med vänlig hälsning Magdalena

Amandla
2021-02-21 11:08
#8

#7: Hej! Förlåt att jag inte svarat tidigare, har lite annat som kommit ivägen. Skicka mig ett pm och berätta mer om dig själv 😊


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
2021-03-11 11:49
#9

Jag söker fortfarande en ny värd!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: