Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 1179 ggr
Svartatulpaner
2017-06-27 23:46

Hur känns det?

Jag är ny här och har vill väldigt gärna lära mig om healing. Hur känns det när man healar? Hur utvecklar man sin förmåga? Vad ska jag som helt ny men väldigt intresserad tänka på om jag vill lära mig detta? 🌸🦋

Annons:
Amandla
2017-06-28 11:17
#1

Det varierar, men oftast känner jag mig väldigt fokuserad när jag healar, kan bli lite yr men inte på något obehagligt vis),händerna hettar och ibland blir hela jag varm och det spirrar överallt, mest i kronchakrat och i handflatorna. Det händer ofta att jag själv får ont/besvär på samma ställen som den jag healar, det går förstås över fort när vi är klara. 

Börja med att läsa artiklar och trådar här på Healing 😉Här finns mycket samlad kunskap och många hjälpsamma medlemmar. Många går reiki steg 1 och 2, jag tycker det är klokt eftersom man får lära sig att använda kraften från universum och inte gå i fällan att använda sin egen kraft, något som många självlärda råkat in i. Men det finns förstås andra Healingmetoder, så när du läser här om olika sätt att heala, känn efter vad du fastnar för och lär dig sedan mer om det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Svartatulpaner
2017-07-06 21:48
#2

Stort tack för informationen. Jätteintressant. Tack

Upp till toppen
Annons: