Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 390 ggr
Caylina
5/24/17, 7:44 PM

Önskar få ta emot healing

Jag har det tufft just nu och allt känns verkligen kaosartat:/ känner mig energilös och deppig. Jag skulle verkligen bli tacksam om någon vill skicka mig lite healing<3

Annons:
Christina_46
5/25/17, 9:39 AM
#1

Hej Caylina 

Jag kan skicka till dig kl 19.00 nu ikväll. Det blir då reiki och änglahealing. Jag sänder i 15 minuter för ditt högsta bästa. Kan du inte ta emot vid den tiden, så går det bra att ta emot senare. När du tar emot så sitter eller ligger du bekvämt och ber om att få ta emot reikin o änglahealingen som Christina sände till dig tidigare ikväll. Läs gärna även det understrukna här. Vad händer efter healingen . Hoppas du får en fin healingstund.

Kram ❤️

Caylina
5/25/17, 10:19 AM
#2

Tusen tack❤

Christina_46
5/25/17, 7:19 PM
#3

Då var det färdigsänt. Jag såg reikisymboler läggas över dig medan jag höll på att sända. Det görs för att förstärka sändningen…

🙂

Caylina
5/26/17, 6:11 PM
#4

Tack Christina! Vad fint av dig att skicka healing till mig, jag tog tacksamt emot den <3 Jag är inte van vid healing så därför vet jag inte riktigt hur det ska verka:) Läste din länk och det som hände för mig, som jag tänkte på, var att det domnade vid tinningarna och jag kände ett behov av lugn och ro. Jag fick under en stund lättare att koppla bort tankarna, och jag sov oroligare än vanligt. Idag (dagen efter) har jag haft mindre tankar på det som känns tufft, men samma sinnesstämning. Gissar att jag har tonvis med blockeringar som sitter i vägen;) 

Tusen tack!

Christina_46
5/26/17, 7:22 PM
#5

Hej igen Caylina 

Om det behövs så får du gärna skriva upp dig på healingarna som jag sänder på söndagkvällarna. 

❤️

storlappen
5/29/17, 12:12 PM
#6

skickar

Annons:
Upp till toppen
Annons: