Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 379 ggr
fia87
3/13/17, 6:02 PM

Healing önskas

Går igenom en jobbig period i mitt liv just nu, det har hänt så fruktansvärt mycket på sistone och min energi finns inte där, just nu så är nacken mitt största problem. Det verkar som om tråkigheterna aldrig tar slut och jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp.

Annons:
Christina_46
3/13/17, 7:06 PM
#1

Hej fia87

Jag kan sända reikihealing till dig kl 21.00 nu ikväll. Jag sänder i 15 minuter. Sitt eller ligg bekvämt i lugn och ro medans du tar emot. Skulle inte tiden passa så kan du ta emot senare. Tänk i så fall att "Jag tar nu emot reikin som Christina sände till mig tidigare ikväll".  Läs även gärna vad händer efter healingen . Klicka på det understrukna. Jag skriver här efter att jag sänt klart. Ha det så gott under reikin.

❤️

fia87
3/13/17, 8:36 PM
#2

Fina du! Jag tar tacksamt emot kl 21. ❤️

Christina_46
3/13/17, 9:23 PM
#3

Hej igen fia

Reikin blev jättestark ikväll… Det brukar bli så när det är någon som behöver mycket healing… Såg även olika färger som gick till dig, samt ett antal reikisymboler. Enligt min reikiguide så förstärkte symbolerna reikin så den blev starkare. 

Kram ❤️

fia87
3/13/17, 10:09 PM
#4

Jag kände av alla de ställen i kroppen som jag har problem i då jag tog emot healingen. Även de som jag inte tänkt på just nu. Pirrar i hela kroppen. Tack att du tog dig tid och energi ❤

storlappen
3/15/17, 3:15 PM
#5

skickar

Upp till toppen
Annons: