Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 1240 ggr
Sagaliten
2017-01-17 09:45

Hypotes om healingmetoder och användning

Har funderat lite kring en del grejer med healing där jag är väldigt nyfiken på att höra vad ni andra tänker om det. Jag har nu läst diverse olika healingkurser så har ju x antal olika metoder till mitt förfogande. Jag brukar alltid be universum och änglarna om hjälp och att det ska bli för det högsta bästa för personen man healar. Det jag nu funderat på är om ni tror det är möjligt att göra på så vis att man åkallar hjälpen och även ber dem välja ut metoder och stenar och placering för just de besvären som ska behandlas. Dvs att man låter universum och änglarna sätta ihop bäst kombinationen för besvären så att det ska bli för det högsta bästa för dem. Vad tänker ni kring detta? // Hälsningar Sagaliten

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Amandla
2017-01-17 11:34
#1

Ja, jag tror att det fungerar utmärkt. Lita på din intuition!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sagaliten
2017-03-03 11:38
#2

Tusen tack Amandla. Hoppades på lite fler svar, men verkar inte så aktivt här längre, eller kanske bara är jag som inte reflekterat lika mycket över det innan. Må väl // Sagaliten

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Totum
2017-03-03 12:53
#3

Jag tror som Amandla, Sagaliten. Lita på din intuition/känsla och förlita dig på dina healingguider visar dig vägen. Jag brukar aldrig vilja ha reda på av mina klienter var de har sina besvär, för jag tror det är lätt hänt för mig som healingkanal att försöka rikta energierna just dit. Ibland kan ju just det stället klienten har ont i, vara just "roten till det onda/besväret", men låt säga att klienten har ont i huvudet och jag riktar healingenergin just dit men besvären egentligen kommer från axlar och nacke… Ja, då kan i bästa fall symtomen i huvudet bli lindrat ett kort tag, för att sedan återvända. Skulle jag i ett sådant fall lita att mina healingguider vet klientens bästa och jag går på den känslan så är jag helt övertygad om att de sänder sina helande energier till axlarna eller nacken. Och roten till det onda är lindrat. Jag hoppas jag förklarat på någolunda begripligt sätt vad jag menar.

Sagaliten
2017-03-03 19:09
#4

Tack Totum Håller med dig där. Jag kan fråga om det är fysiska eller emotionella besvär som de vill fokusera på. Men utöver det så tror jag att det bästa jag kan göra är att "hålla mig ur vägen" och be om det högsta bästa för klienten, för tror healingguiderna och universum kan avgöra det som klienten skulle bli bäst gynnad av. Ju mer jag lägger mig i desto större är risken att jag riktar healingen till något som inte är det absolut bästa. Lägger väldigt mycket tillit till den universella förmågan och försöker att ha huvudfokus på att vara en så ren, kärleksfull och fri kanal för krafterna som förmedlas. Är en rätt magnifik känsla måste jag säga, som dessutom bara hållit på lite mer än ett år. Innan visste jag inte ens om jag trodde på healing. Idag vet jag bättre 😉

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: