Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 999 ggr
allhealing
12/10/16, 2:45 PM

egen Healing & Grupphealing söndag 19.00

EGEN HEALING & GRUPPHEALING

Söndag 11 december kl 19.00-20.00

Ingen anmälan behövs. Om ni vill dela med er av er upplevelse. Skriv en rad eller två i tråden nedan.

En del håller på en timme andra avslutar när de själva väljer. Healingen är lika kraftfull oavsett hur lång tid du väljer att hålla på.

Healing betyder hel. Vi har alla helheten inom oss. Det är när vi med hjälp av oss själva och andra tillåter vår hela energi att splittras som obalans uppstår.

Ingen människa är bättre än någon annan. Vi är alla perfekta. Det är när vi ser oss som operfekta som separation från helheten möjliggörs.

Nu på söndag har du möjlighet att låta din inre helhet visa dig vägen åter till ett mer balanserat tillstånd. En balans som hjälper dig att må bättre, inte bara i ditt innersta inre som du kanske inte ens är medveten om att du är i kontakt med. Du kan under en healingsession ge tillåtelse för den egna inre energin att sprida sig till ditt medvetna jag. Den du just nu upplever dig vara i vardagen.

Om du gör den här övningen behöver du inte tänka på en massa saker. Det enda du behöver göra är att sitta eller ligga ner en stund i ett lugnt rum. Tänd gärna ett ljus och ta emot det ditt inre alltid erbjuder. Nämligen kärlek, omtanke, värme, lycka, frid, ro, harmoni och frihet för att nämna några egenskapar alla människor hela tiden har i det inre i sitt väsen.

Så sitt bara ner och ta emot. Låt det som händer ske. Ibland händer det ingenting. Det betyder inte att det inte händer någonting. Det betyder bara att du just nu inte uppfattar den skönhet du alltid har inom dig. Det är helt ok att det är så. Orsaken till varför vi inte känner den här inre friden vi alla hela tiden utstrålar beror på hur vi blivit lärda att världen och verkligheten fungerar.

Såhär fungerar det. Vi har fått lära oss att världen är en plats där separation existerar. Att avståndstaganden i en eller annan form hela tiden ger sig tillkänna. Det är därför normalt att följa dessa spelregler när man uttrycker sig som människa. Det är helt enkelt normalt att vara i fas med det som separerar.

Därför är det svårt att göra det motsatta och leva i förening med sig själv och andra. Vi har helt enkelt inte blivit uppfostrade att göra på det sättet.

Det handlar därför om att förändra sin verklighet. Från ett normaltillstånd där separation är den hela tiden givna regeln. Till ett normaltillstånd där förening är normen du väljer att leva i harmoni med.

Därför är healing någonting du själv hela tiden genererar från ditt inre. Det är separationen från ditt inre som gör att du inte tar emot din egen inre livskraft. Healingen du nu tillåter hjälper dig att acceptera att du nu väljer att ta emot din egen livskraft. Din egen livskraft inifrån ditt eget gudomliga jag.

Detta är healing. Förmågan att vara den unika varelse just du är. Det är även förmågan att se denna egenskap i alla andra unika varelser. Detta är fred. Fredens dag idag lördag den 10:e December. Nobels fredsdag. Och även alla andra dagar.

Grupphealingen sker när vi alla inifrån oss själva bjuder alla andra vår egen helhet utan baktanke. Bara öppna upp ditt inre och ge villkorslöst av din egen kärlek. Det är allt.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
[NeferNefer]
12/10/16, 2:46 PM
#1

Jag tar tacksamt emot 🌺

Christina_46
12/10/16, 3:23 PM
#2

Jag tar jättegärna emot 🙂

Pialinn
12/10/16, 3:26 PM
#3

Tar tacksamt emot healing. ☺

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Tarotstollan
12/11/16, 12:10 AM
#4

Ja tack!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skeppskatten Dina
12/11/16, 12:14 AM
#5

Tar gärna emot! 🌺

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

[Chakra]
12/11/16, 8:30 AM
#6

Håller helt och fullt med i det som skrivs om healing. Jag är med ikväll!

Annons:
Rosen05
12/11/16, 11:50 AM
#7

Hej!

Jag tar gärna emot healing ikväll!🌺

Amandla
12/11/16, 11:50 AM
#8

Ja tack ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Chakra]
12/11/16, 7:18 PM
#9

Kände glädje, tacksamhet och kärlek💞

Christina_46
12/11/16, 8:03 PM
#10

Hej Kent. Tack så mycket för healingen.  Jag kände det som att det blev fart på navelchakrat, såg inga färger eller så i samband med detta… Efter 20 minuter blev jag jätterastlös och klev upp från sängen… Men efter en stund var det någon som sa att jag kanske borde ta emot mer healing. Så jag lade mig en stund till. Tackade sedan de som hjälpt till med healingen. Såg då hur "healingguider"?  packade ihop sina saker och avslutade sin healing. 🙂

Skeppskatten Dina
12/11/16, 8:09 PM
#11

**Hej Kent!

Tack så mycket för en väldigt avslappnande healing. **❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Rosen05
12/11/16, 8:15 PM
#12

Hej!

Tack för healingen! Fick en mycket skön och lugn stund där jag nästan somnade!

❤️

Pialinn
12/11/16, 9:13 PM
#13

Jag klarade 40 min med mycket "sockerdricka" i musklerna där jag har probblem/metall. Tack alla ni som skickade!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Tarotstollan
12/15/16, 1:38 AM
#14

Jag har försökt att tanka ner varenda natt sen i söndags och jag vet inte om det har lyckats men jag har fått till mig gröna stora bollar med vitt mönster på, dessutom knallgula bollar som sen har blivit stjärnor. Båda färgerna och bollarna har varit i rader på rader men även lodrätt.
Så jag tackar för det som kommit till mig, även om det kanske inte var det som var meningen.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: