Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1194 ggr
EmiLouP
11/22/15, 2:42 PM

Akut behov av healing!

Hej! Idag är en riktgt jobbig period. Mycket oro och ångest. Jag har gått in i väggen och stressat sönder totalt. Jag är så trött och orkeslös att jag bara gråter hela tiden. Det är så obeskrivligt tungt. Nu på torsdag den 26nov så dka jag dessutom opereras och jag vet inte hur jag ska orka. Hjälp mig någon, snälla?!? ❤️

Annons:
Christina_46
11/22/15, 3:08 PM
#1

Hej EmiLouP

Jag kan skicka till dig kl. 19.00 om den tiden passar dig. Men tänk på att healing kan starta en utrensningsprocess för en del, både psykiskt och fysiskt innan det vänder till det bättre igen. 

Kram Christina

Dalman
11/22/15, 3:09 PM
#2

Hej EmiLouP!

Jag gick också för ganska många år sedan in i väggen. Det är en jobbig situation då allt känns kämpigt och man kan känna sig överkänslig för allt. Jag kom ihåg att jag behövde släppa allt och bara vila och ta det lugnt, så är det nog för dig med.   Kanske ska du tala med din läkare om detta problemet du har nu innan din operation. Jag kan ge dig healing till det du behöver just nu, vill du det? Det kan kanske få dig att slappna av lite mer och kanske må lite bättre :)

MVH

Dalman

EmiLouP
11/22/15, 3:18 PM
#3

Kan man ta emot healing 2ggr samma dag fast olika tider? I så fall så tar jag mer än gärna emot healing från er båda. <3 Ni är så omtänksamma, jag är så tacksam och det betyder mycket för mig att ni vill hjälpa. Tack!

Dalman
11/22/15, 3:20 PM
#4

Jag ger dig healing nu om en stund :) Det går bra att ta emot healing flera gånger.

Slappna nu av om du kan och bara rå om dig själv :)

MVH

Dalman

EmiLouP
11/22/15, 3:25 PM
#5

Tack Dalman! Hur länge tror du att det tar på ett ungefär? Kommer jag känna när det är "klart" En sista fråga. Kommer jag känna healingen direkt när du healar och hur känns det? Har bara fått det två gånger tidigare för flera år sedan så jag minns inte.

Dalman
11/22/15, 3:30 PM
#6

Kanske känner du 30 min till en timme kanske. ja du känner nog när det är klart. Healingen pågår nu när jag skriver. Bara var still så kanske du känner. av den. Ha tillit att det fungerar, även om du inte skulle känna av den :) Ljus till dig.

Annons:
Dalman
11/22/15, 3:38 PM
#7

En sak till EmiLouP. Som Christina_46 skrev ovan så kan du känna av lite utrensningar eller liknande efter healingen. Det är normalt :)

Christina_46
11/22/15, 4:29 PM
#8

Då skickar jag kl. 19. Jag håller på i 15 minuter ungefär ❤️

EmiLouP
11/22/15, 4:51 PM
#9

Dalman: Tack! Det betyder så mycket för mig. Mer än vad jag kan uttrycka i ord! 💕 Christina_46 Tack! 💕 Då lägger jag mig ner och slappnar av vid 18:55 ungefär. ☺️ När utrensningen börjar, hur känns det? Det är säkert väldigt individuellt men på ett ungefär, hur/vad har andra känt? Jag är evigt tacksam för eran hjälp ❤️

Christina_46
11/22/15, 5:21 PM
#10

Man kan få lite huvudvärk, kan behöva gå på toan lite mer, man kan frysa-svettas. Det är väl de vanligaste sakerna jag kan komma på just nu. Men det är ju bara positivt

Christina_46
11/22/15, 5:38 PM
#11

Man kan även få utrensningar av gamla trauman, blockeringar eller fobier som kommer upp till ytan för att de behöver bearbetas, så de så småningom kan försvinna. Den här texten har jag tagit från www.thorbjorn.se en intressant sida

Christina_46
11/22/15, 5:44 PM
#12

Du kan även gå in på sökfunktionen här på i fokus och läsa lite mer om detta. Sök då efter "Vad händer efter healingen"

EmiLouP
11/22/15, 6:01 PM
#13

Christina_46 Vad menas med att man kan få utrensning av fobier.? Det hade behövts då jag har 2 fobier som påverkar mig dagligen. Tack för tipsen! Ska läsa ☺️

Annons:
Christina_46
11/22/15, 7:35 PM
#14

Jag kan inte förklara tydligare än vad Thorbjörn har skrivit på sin sida.

Nu har jag i alla fall sänt klart. Healingen blev riktigt stark på slutet. Hoppas du fick en fin stund.

Hör gärna av dig om du skulle behöva mer healing här framöver.

❤️

Upp till toppen
Annons: