Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 958 ggr
Blodfot
10/22/14, 9:43 PM

healning sökes

hej, kan någon hjälpa mig med lite healning som kan ta bort smärta? haft samma smärta i tre dar och den går inte bort kan knappt ligga, stå alltså typ inget! Kan heller inte sova, hjälp snälla?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Christina_46
10/23/14, 3:02 PM
#1

Hej Blodfot

Jag kan sända healing kl. 19 till dig. Jag sänder i 15 minuter ungefär. Passar inte den tiden, så kan du prova att ta emot den lite senare. Tänk då, jag tar nu emot healingen som Christina sände till mig kl 19. Få se hur det fungerar. Kram ❤️

Blodfot
10/23/14, 9:17 PM
#2

tack!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

allhealing
10/23/14, 9:51 PM
#3

Hjälper gärna till om du har fyllt 18.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Blodfot
10/23/14, 10:03 PM
#4

är tyvärr bara 17, men vet exakt vad jag gör etc. kan heala lite själv så…

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

allhealing
10/23/14, 10:50 PM
#5

Var är det för inre stress du bär på? Är du medveten om att du är stressad? Så pass stressad att allting låser sig för dig och att du därför inte kan ta avslappnade beslut?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

tarotlasse
10/24/14, 1:13 AM
#6

Hej Blodfot Healing mot smärta är ett av det mer effektivaste  sätten att använda healingen till. 

En av v det största forskmingsstudier om heaaling som gjorts var på just smärta där man även mätte nerv signalerna till hjärnan med elektroder och på det viset kunde man även konstatera att det var inte en inbillning eller placebo effkt som stog bakom smärtändringen utan en ren  fysisk smärtlindring.

Så har du inte fått hjälp med de försök du redan gjort och fått hälp.

Så skicka mig ett mail så bokar vi in en tid för en distans healing så ska vi troligt vis kunna fixa detta utan några större problem 

Lasse

Annons:
Blodfot
10/24/14, 8:14 PM
#7

Behöver mer, mår riktigt dåligt, ska se vad de är om någon timme, så tar tacksamt emot så jag kan få lite avslappnade efekt!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Lynxx
10/25/14, 4:47 PM
#8

★ Kostnadsfri Distanshealing av Thorbjörn Midwind ★

http://www.thorbjorn.se/

(detta är inte jag - är väl bäst att tillägga - så ingen tror att det är reklam)

//L

Upp till toppen
Annons: