Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 945 ggr
linnease
7/3/14, 9:59 PM

Healing?

Hej, är det ok att be om hjälp här? Jag har känt mig nere, uppgiven, frustrerad och fast på sistone, som att jag inte kommer någonstans alls. Både healing och insikter och tips vore så välkommet Hjärta

Kram på er!

Annons:
Christina_46
7/4/14, 10:43 AM
#1

Hej Linnease. Jag kan skicka reiki till ditt högsta bästa Kl. 19.00 ikväll om du vill

linnease
7/4/14, 3:39 PM
#2

Åh tack, väldigt gärna ♡

Christina_46
7/4/14, 3:53 PM
#3

Då skickar jag vid den tiden ❤️

linnease
7/4/14, 10:16 PM
#4

Tack Christina!! Lade mig ner på soffan.. inte märkt/känt något särskilt men berättar om det dyker upp något jag kan koppla till detta! ❤️

Christina_46
7/6/14, 8:38 AM
#5

Hej igen. Det är inte alla som känner av när man skickar reiki eller healing. Men den går fram ändå. Kram. Varför den inte känns för alla kan jag inte svara på. Det kanske finns någon annan här som kan svara på det.

Vindman
7/6/14, 6:01 PM
#6

Healingen går alltid fram men garantier för att den ska verka är en helt annan. Fick jag som jag ville så skulle man kunna råda bot på allt utan begränsningar.

Nu är jag ny på forumet men jag ser ändå en brist i kunskap kring healing för det krävs så oerhört mycket  kunskap och nåd att få utföra så jag beklagar innerligt att ni inte ser förändringen för vad en äkta healer kan.

Äkta Healing den tar verkan omedelbart❤️

Annons:
linnease
7/6/14, 6:10 PM
#7

Jag har en stark känsla av att det handlar mer om mottaglighet än att man kan "zappa" någon med healing. Man måste vara i närheten för att kunna snappa upp och ta emot och skifta in i den nya verkligheten/upplevelsen.  Med det sagt.. en skicklig healer tror jag kan erbjuda just det.. något som ligger så nära att mottagaren kan acceptera det.. Men om man t.ex. är långt bort ifrån att må bra.. så kan man nog oftare bara ta emot, acceptera små steg i taget än att göra ett jättehopp ända "fram". Luddigt att sätta ord på, mer än känsla än solklara ord för mig just nu 🙂

H-lena
7/6/14, 6:49 PM
#8

Du hjälpte ju mig så jag skulle gärna hjälpa dig tillbaka så gott jag kan! Känns som att du kanske är lite blockerad på något sätt. Vet du om du kanske är blockerad i något Chakra möjligen? Jag kan ju inte riktigt det här med healing men hoppas att de andra kan skicka healing till dig! Skickar några kramar och positiv energi istället! :)


linnease
7/6/14, 9:39 PM
#9

Kramar och positiv energi tas jättegärna emot  🤗 Hm ja jag är säkert blockerad både lite här och var.. Och onödigt rädd för saker hela tiden, hm. Men blir så sakteliga bättre i alla fall! ❤️

portera
7/7/14, 8:36 PM
#10

#7 Mottaglighet är jätteviktigt. Om man inte är beredd att ta emot det man ges,
fungerar det inte lika bra som när man avslappnat och tacksamt tar emot den goda energin. Att inte tro fullt ut på att detta kan fungera, kanske vara rädd att det t.o.m. ska skada en, nog sätter det käpper i maskineriet.

God energi är inget att vara rädd för - men tilliten till den som ger är viktig. En total främling som ger på distans, det är ju lite osäkra premisser, om jämför med någon du känner väl och som känner dig.

linnease
7/12/14, 6:12 PM
#11

Åååååh tack alla här.. shit nu har saker lossnat minsann! Sån enorm berg-och-dalbana av upplevelser, nya människor, nya interaktioner sista veckan, wow!!!! Tack tack tack för pushen!!!  🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️

H-lena
7/12/14, 9:47 PM
#12

#11 Vad härligt att höra att det har vänt igen!! Gud vad roligt att du mår bättre igen och att saker börjar falla på plats. :) Kram!


linnease
7/12/14, 10:00 PM
#13

Jaa, tack så mycket H-lena, kram tillbaka ❤️ Hoppas allt är bra med dig med och att du hittat balansen lite bättre :) ;)

Annons:
H-lena
7/13/14, 5:55 PM
#14

#13 Tack fina du! :) Ja det är upp och ner kan man väl säga. Jag jobbar på att hitta balansen, har lite svårt att inte ta åt mig andras negativa energi tyvärr. Men ryggen har känts helt okej den senaste tiden! Hoppas att det håller i sig!


linnease
7/13/14, 7:55 PM
#15

Hm ja.. övningssak helt klart.. fokusera på saker som känns bra och är kul bara. Skönt med ryggen, fint!!

linnease
7/18/14, 11:30 PM
#16

Idag är jag jättedålig fysiskt.. hm förstår inte helt varför. Känt mig förgiftad hela dan, nästan sjuk. Ovanligt för att vara jag, och lite läskigt från ingenstans (ganska säker på att det inte är nån bakterie, känns som nåt annat).  Någon som vill kolla in till mig lite igen? Tack!! ❤️

Upp till toppen
Annons: