Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 1996 ggr
AngelicFriend
2014-04-16 18:57

Aura

Hur kan man veta vilken Aura man har? 😉

Heej

Annons:
[GunillaF]
2014-04-16 19:40
#1

Du hittar rätt så mycket om auror om du kikar under "Aura & Chakra" i kategorilisten till vänster. Här får du lite tips

AngelicFriend
2014-04-16 19:41
#2

Tack! 🙂

Heej

[GunillaF]
2014-04-16 19:42
#3

🙂

tarotlasse
2014-04-17 23:22
#4

Du kan aldrig veta hur din Aura ser ut eftersom auran ändrar sig precis hela tiden.

Skrattar du  så får den helt annan färg är du trött en annan färg.

Är auran ljus och färgrik på morgonen så kan den vara mörk och färglös på kvällen eller tvärtom.

Så auran ser aldrig likadan ut i färgerna de ändrar sig hela tiden sekund för sekund.  

Men rent vetenskapligt och medicinskt har forskarna kunnat konstatera att vid områden där auran är svagare en på andra ställen. 

Men i jämförelser med många andra Aura fotograferingar med en Kirilian kamera en mycket avancerad kamera  som kostar över miljonen och något helt annat en de kameror som man använder på alternativ mässorna som inte fotograferar  Auran som många tror.

 Så har man kunnat konstatera vissa diagnoser när auran varit svagare på dessa områden.

Ändå så har läkarvetenskapen svårt att acceptera  detta med att vi har en energiekropp som kan påverka vår hälsa.  

Jag har sett Aura foton på en person med ett amputerat ben.

Men på aurafotot så ser man fortfarande auran av det saknade benet.

Så energien finns kvar även om kroppsdelen är borta vilket jag själv ser som att det är själen och den finns kvar oavsett den fysiska kroppen eller inte.  

Auran är ju en energi och energi går att mäta upp med elektroniska instrument.

Det behövs inte heller några speciellt avancerade mätinstrument för detta.

Vad jag har hört så de  vanliga mätinstrument för fin elektonik som säljs i teknikbutikerna ska klara detta.

Men jag har aldrig själv testat detta ser ingen anledning till att lägga pengar på en sådan mätutrustning för att konstatera något som jag redan vet finns.

Lasse

AngelicFriend
2014-04-18 07:59
#5

tack!

Heej

Upp till toppen
Annons: